Skip to main content
Antwoord

Samsung actie

• February 2, 2021
  • 8 reacties
  • 134 keer bekeken

Janneman65
Nieuwkomer

Ik ben 23 al jaar bij KPN,zelfde nummer heb net de S21 5G dual besteld ,maar zag dat verleden week nog actief was met oortjes tw 169 euro ,lijkt mij toch dat ik daar nog gebruik van kan maken ,kon vanaf vandaag verlengen

Beste antwoord door Nick83

…… maar goed u bent niet de persoon die daar over gaat blijkbaar

@Janneman65 :  Dat klopt, ik ben forumlid en klant, net zoals u.

Als je iemand wil spreken die hier wel over gaat, dan zul je contact op moeten nemen met Samsung. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 2, 2021

Hallo @Janneman65 helaas gaat dat niet lukken.

Dit was een pre-order actie van Samsung, zie https://www.samsung.com/nl/members/pre-order/ 

De pre-order datum moet binnen de promotieperiode vallen: van 14/01/2021 t/m 28/01/2021.

Janneman65
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 2, 2021

Dat is dan jammer ,ook geen andere actie,dan zullen we overwegen onze zoon te volgen naar T mobile,we hebben thuis alles KPN al jaren ,vind ik zo jammer ,betalen genoeg maar goed ,zal mij daar niet druk meer om maken

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 2, 2021

Hoi @Janneman65

KPN kan hier niets aan doen, het was een actie van Samsung en die bepalen de regels.

Ook bij T-mobile of een andere provider was het te laat geweest.

Janneman65
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 2, 2021

U bent duidelijk in antwoord,ik weet genoeg,

Janneman65
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 2, 2021

Maar als je als gezin bijna 2000 euro betaald aan abonnement, dat je dan niet buiten de actie periode kan meeprofiteren van zo'n leuke aanbieding van 169 euro,maar goed u bent niet de persoon die daar over gaat blijkbaar

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • February 2, 2021

Bijna al zulk soort acties bij mobiele telefoons zijn acties van de fabrikant en geen acties van de providers. De providers spelen hier helemaal geen rol in en kunnen je dus ook niet een paar dagen/weken na afloop van de actie alsnog mee laten doen.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 2, 2021

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • February 2, 2021

Als je iemand wil spreken die hier wel over gaat, dan zul je contact op moeten nemen met Samsung.Â