Skip to main content

Ik ben 23 al jaar bij KPN,zelfde nummer heb net de S21 5G dual besteld ,maar zag dat verleden week nog actief was met oortjes tw 169 euro ,lijkt mij toch dat ik daar nog gebruik van kan maken ,kon vanaf vandaag verlengen

Hallo @Janneman65 helaas gaat dat niet lukken.

Dit was een pre-order actie van Samsung, zie https://www.samsung.com/nl/members/pre-order/ 

De pre-order datum moet binnen de promotieperiode vallen: van 14/01/2021 t/m 28/01/2021.


Dat is dan jammer ,ook geen andere actie,dan zullen we overwegen onze zoon te volgen naar T mobile,we hebben thuis alles KPN al jaren ,vind ik zo jammer ,betalen genoeg maar goed ,zal mij daar niet druk meer om maken


Hoi @Janneman65

KPN kan hier niets aan doen, het was een actie van Samsung en die bepalen de regels.

Ook bij T-mobile of een andere provider was het te laat geweest.


U bent duidelijk in antwoord,ik weet genoeg,


Maar als je als gezin bijna 2000 euro betaald aan abonnement, dat je dan niet buiten de actie periode kan meeprofiteren van zo'n leuke aanbieding van 169 euro,maar goed u bent niet de persoon die daar over gaat blijkbaar


Bijna al zulk soort acties bij mobiele telefoons zijn acties van de fabrikant en geen acties van de providers. De providers spelen hier helemaal geen rol in en kunnen je dus ook niet een paar dagen/weken na afloop van de actie alsnog mee laten doen.


…… maar goed u bent niet de persoon die daar over gaat blijkbaar

@Janneman65 :  Dat klopt, ik ben forumlid en klant, net zoals u.


…… maar goed u bent niet de persoon die daar over gaat blijkbaar

@Janneman65 :  Dat klopt, ik ben forumlid en klant, net zoals u.

Als je iemand wil spreken die hier wel over gaat, dan zul je contact op moeten nemen met Samsung.Â