Skip to main content
Beantwoord

Samsung Smartwatch 7 wordt niet zo snel geleverd als op de site wordt toegezegd

  • 31 July 2024
  • 5 reacties
  • 88 keer bekeken

Half juli ben ik info gaan zoeken bij o.m. Samsung, Mediamarkt, Bol en KPN over de nieuwe Samsung smartwatch 7. Op de website van KPN stond deze als aanbieding met de informatie dat hij leverbaar was vanaf 19 juli. Ik heb hem op 19 juli bij KPN besteld. Maar ná de bestelling kreeg ik een mail "sorry, de voorraad is tijdelijk op. We houden je op de hoogte”. 
Daarna zag ik op de website dat de leveringsinfo is gewijzigd in: "leverbaar vanaf 26 juli”. En vervolgens krijg ik op 26 juli opnieuw een mail, gelijkluidend aan de "sorry mail” van 19 juli.
Vandaag opnieuw naar de leveringsinfo gezocht op de website van KPN. Nu staat er "levering vanaf 2 augustus".
Omdat ik het gevoel kreeg dat ik aan het lijntje werd gehouden heb ik de klantenservice gebeld met de vraag "Hoe realistisch is nu de datum 2 augustus? Krijg ik dan een leveringsdatum te horen of voor de 3e keer een "sorry mail?” 
De medewerker van de klantenservice kon hier geen concreet antwoord op geven, waarna ik de opmerking maakte dat in de informatie op de website op zijn minst toegevoegd had moeten worden dat de voorraad beperkt is. Dit was kennelijk aanleiding voor de klantenservice-medewerker om het gesprek zonder aankondiging te beëindigen. Dus een 2e keer gebeld. De medewerkster die ik toen aan de lijn kreeg was het met me eens dat de website info over leveringsdatum beter had gemoeten, maar daar had zij geen invloed op.
Mijn vraag is nu: Hoe groot is de wachtlijst en op welke plaats sta ik daarin"?

Jij krijg ten minste nog mails dat de voorraad op is. Ik heb 13 juli besteld. Op een wijzing abo mail na totale stilte.

Toen ik bestelde was er nergens op de site zichtbaar dat het een pre-order betrof. Alleen leverbaar vanaf 19 juli. Sindsdien veranderd dat telkens met een week verder. Voel mij ook een beetje genept erdoor. Het is dat ik het met multisim wil gebruiken dat ik het bij kpn besteld heb. Echter mag kpn wel duidelijker zijn wat er speelt. Bellen heeft geen zin heb ik gemerkt, verhalen zijn telkens anders.


Ik heb inmiddels een sms gekregen dat ik morgen de smartwatch krijg :0


Hoi @HooZoe. Wat vervelend dat de levering van jouw Watch is uitgesteld. Je kan zelf de bestelling volgen via mijn-bestelling.kpn.com. Heb je hier al eens ingelogd? 


Natuurlijk heb ik (meermaals) ingelogd in mijn-bestellingen.com. 
Net zoals Soeradj heb ik vrijdag een mail gekregen dat de smartwatch zaterdag (vandaag dus) zal worden bezorgd. Maar vandaag kreeg ik een "sorry-mail” dat de bezorging is verschoven naar maandag 5 augustus. Mijn geduld wordt wel op de proef gesteld.


Natuurlijk heb ik (meermaals) ingelogd in mijn-bestellingen.com. 
Net zoals Soeradj heb ik vrijdag een mail gekregen dat de smartwatch zaterdag (vandaag dus) zal worden bezorgd. Maar vandaag kreeg ik een "sorry-mail” dat de bezorging is verschoven naar maandag 5 augustus. Mijn geduld wordt wel op de proef gesteld.

Hallo @HooZoe ,

Dat kan zomaar het gevolg zijn van een tekort aan koeriers bij bv PostNL. Het is tenslotte ook nog eens midden in de zomervakantie. 
 

Maar hopelijk is morgen dan de grote dag voor jou. Veel plezier alvast ermee! 


Reageer