Skip to main content

Goedemorgen van uit Aruba !

ik heb een vraag ik heb super voordeel bundel aangezet op Aruba maar kan ik nu ook mijn verbruik zien op mijn KPN ik kan niks er van vinden ook niet dat ik de bundel heb alleen in een sms!

alvast bedank voor reactie 

Hi @Harryyyy, welkom op ons forum en bon dia vanuit Nederland! :relaxed: Ik heb zelf familie op Aruba waar ik eens per jaar heen ga, dus ik weet precies hoe heerlijk het is waar je nu bent :sunny:

Verstandig dat je een bundel voor in het buitenland aanzet. Zonder bundel zijn de tarieven voor bellen en roaming een stuk hoger, zeker op Aruba. En het antwoord op jouw vraag is ja; je kunt zowel bundels activeren als inzien via de MijnKPN app, als je verbruik bekijken. Het kan soms wel even duren voordat je 'm ziet staan, als je de bundel net hebt geactiveerd. Heb je de nieuwe MijnKPN app al op je telefoon geïnstalleerd? Laat maar weten of het allemaal is gelukt, of mocht je nog vragen hebben natuurlijk ook.


Hoi Alexandra , bedankt voor je antwoord ,

ik heb de nieuwste mij KPN app maar waar kan ik dat zien dan ik zie nergens super voordeel bundel alleen gebruik van mijn andere bundel in Nederland ! 
alvast bedank voor je antwoord.
 

 


@Harryyyy De bundel was nog niet zichtbaar in de MijnKPN app zo te zien. Hoe lang was het toen geleden sinds je de buitenlandbundel hebt aangezet, en is ‘ie intussen wel zichtbaar? Zo niet, vul dan ook meteen je forumprofiel zo volledig mogelijk in, inclusief je mobiele nummer. Dan kijk ik even met je mee.


Goedemorgen,

Bedankt voor je reactie het is gelukt op de online versie is het wel zichtbaar!

Admin: Autocorrect fout aangepast


Goedemorgen,

Bedankt voor je reactie het is gelukt op de oboe versie is het wel zichtbaar!

 

Hallo @Harryyyy , wat is een oboe versie?

 


Online versie iPhone had er wat leuks van gemaakt 🤣


Goedemorgen,

Bedankt voor je reactie het is gelukt op de online versie is het wel zichtbaar!

Admin: Autocorrect fout aangepast

Super, fijn dat je zo een oplossing gevonden hebt via MijnKPN in de browser en dank voor het delen! Het signaal dat de bundel niet zichtbaar is in de app neem ik mee.