Beantwoord
Voicemail configuratie wil niet
Na overgegaan te zijn naar het KPN Netwerk kan ik op mijn iPhone de voicemail niet configureren. Dus Phone app geopend, naar voicemail gegaan en dan druk ik op configuratie. Voer 2 maal mijn wachtwoord in en dan geeft hij Wachtwoord bewaren...
Vervolgens gebeurt er niets.
Via 1233 stelde ik al wel de voicemail in (welkomstboodschap etc.). Maar goed, via de Phone app kan ik nu nog geen voicemail zien of afdraaien.
Hoe nu verder?
Vervolgens gebeurt er niets.
Via 1233 stelde ik al wel de voicemail in (welkomstboodschap etc.). Maar goed, via de Phone app kan ik nu nog geen voicemail zien of afdraaien.
Hoe nu verder?
Beste antwoord door Erwin van KPN
Oei, dan moeten we verder kijken, @Hanvank .
Ik zie dat je jouw profiel hebt aangevuld en tevens aangeeft dat je het mobiele nummer bij youfone afneemt. Dat betekent dat ik helemaal niks kan inzien en ik moet er tevens bij vertellen dat ik niet de 'bijzonderheden' van youfone en haar diensten ken. Ze maken gebruik van ons netwerk maar ik weet niet hoe het zit met de specifieke diensten en functies van het mobiel bellen. Ik kan dus alleen algemene adviezen geven, helaas.
Werkt deze dienst wel in samenwerking met youfone? Want ik kom nergens iets tegen op hun website.
Bekijk origineelIk zie dat je jouw profiel hebt aangevuld en tevens aangeeft dat je het mobiele nummer bij youfone afneemt. Dat betekent dat ik helemaal niks kan inzien en ik moet er tevens bij vertellen dat ik niet de 'bijzonderheden' van youfone en haar diensten ken. Ze maken gebruik van ons netwerk maar ik weet niet hoe het zit met de specifieke diensten en functies van het mobiel bellen. Ik kan dus alleen algemene adviezen geven, helaas.
Werkt deze dienst wel in samenwerking met youfone? Want ik kom nergens iets tegen op hun website.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.