Skip to main content
Beantwoord

Voorraad/levertijd van de iPhone 17 Pro Max 512GB Silver

• April 12, 2026
  • 3 reacties
  • 42 keer bekeken

Ik heb vorige week de iPhone 17 pro max 512 zilver besteld, er stond 1 tot 2 weken levertijd dag erna 3 tot 4, en op de site ongeveer 8 werkdagen, enig idee? 

Beste antwoord door Jan van KPN

Hoi ​@Girls , bedankt voorjouw bericht en welkom ook hier op onze Community :)

Flink balen wanneer je langer op je toestel moet wachten dan gehoopt dus goed dat je daar via deze weg melding van maakt 💪🏻

Ik ben meteen voor je gaan kijken en momenteel is de levertijd van dit type toestel 2 tot 3 weken. Hopelijk ontvang je je nieuwe iPhone snel en excuses voor het feit dat dit toch iets langer duurt dan gehoopt. De status van je bestelling kun je ook altijd online controleren op onze website. Hopelijk weet je met deze informatie waar je aan toe bent maar mocht je toch nog verdere of aanvullende vragen hebben, laat dit dan ook vooral weten!

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 12, 2026

Hallo ​@Girls ,

Momenteel staat er drie tot vier weken. 

bron: 

https://www.kpn.com/shop/mobiel/apple/iphone-17-pro-max-5g/silver-512gb

Je kunt verder in de MijnKPN-app de status van je eigen bestelling volgen. 

Kies rechtsonder “Hulp” 

Kies “Bestelling”

Kies “Status van je bestelling” 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 15, 2026

Flink balen wanneer je langer op je toestel moet wachten dan gehoopt dus goed dat je daar via deze weg melding van maakt 💪🏻

Ik ben meteen voor je gaan kijken en momenteel is de levertijd van dit type toestel 2 tot 3 weken. Hopelijk ontvang je je nieuwe iPhone snel en excuses voor het feit dat dit toch iets langer duurt dan gehoopt. De status van je bestelling kun je ook altijd online controleren op onze website. Hopelijk weet je met deze informatie waar je aan toe bent maar mocht je toch nog verdere of aanvullende vragen hebben, laat dit dan ook vooral weten!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 15, 2026

Bedankt voor uw reactie, we wachten het af.