Skip to main content
Beantwoord

e-mailaccount verouderd

  • 6 januari 2021
  • 5 reacties
  • 59 keer bekeken

Ik krijg een melding dat mijn e-mailaccount verouderd is, ik gebruik mailprogramma van windows 10

En  mailprogramma van Samsung op mijn telefoon

Dit is in het verleden met andere accounts ook gebeurt, maar toen na wachtwoord reset probleem opgelost.

Nu kreeg ik van kpn bericht dat mijn e-mailadres door anderen gebruikt werd en dus mijn wachtwoord moest veranderen, maar de melding blijft komen… mijn telefoon geeft als melding inloggen mislukt.

Op beide apparaten wachtwoord aangepast..

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @8Ger64 , de accounts even verwijderen, systemen herstarten en dan account weer opnieuw aanmaken.

 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

Maurice85
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 6 januari 2021

Zeker een mail van KPN en geen phishing?


  • Nieuwkomer
  • 6 januari 2021

Verzonden door: KPN<noreply@kpn.com>…?


  • 6 januari 2021

Hallo @8Ger64 , de accounts even verwijderen, systemen herstarten en dan account weer opnieuw aanmaken.

 


  • Nieuwkomer
  • 7 januari 2021

Dank je het werkt (voorlopig) weer


  • 7 januari 2021
8Ger64 schreef:

Dank je het werkt (voorlopig) weer

Hallo @8Ger64 , goed om te lezen dat alles weer werkt, Microsoft bij monde van de MAIL-app reageert soms raar, is ook mijn ervaring.