Skip to main content
Beantwoord

Onsnet.nu email kan geen mail meer verzenden

• 25 augustus 2022
  • 4 reacties
  • 547 keer bekeken

Sinds gisteren lukt het ons niet meer om mail te versturen met ons email adres dat eindigt op onsnet.nu. In de diverse vragen van onder andere hetnet.nl mailadressen en de werkwijze op internet zie ik de volgende lijst met emailadressen die met de instellingen zou moeten werken:

@kpnmail.nl, @kpnplanet.nl, @planet.nl, @wxs.nl, @hetnet.nl, @freeler.nl, @snelnet.net, @on.nl, @onsbrabantnet.nl, @onsmail.nl, @onsnet.nu, @onsneteindhoven.nl, @onsnetnuenen.nl, @xs4all.nl, @telfort.nl, @tip.nl, @tiscali.nl en @tiscalimail.nl.

Als ik de instellingen invoer in outlook 365 dan krijg ik iedere keer een foutmelding. Ik gebruik de instellingen zoals hier aangegeven worden, waarbij ik voor de uitgaande poort ook een poging met 25 heb gedaan, maar dan krijg ik dezelfde foutmelding.

Beste antwoord door GeSp

Hallo @Wampie50 

Gebruik je soms AVG of Avast anti-virus, daar zijn de laatste tijd veel meldingen van dat uitgaande mail niet meer werkt en tijdens instellen wordt dat ook getest.

Je kan dan in AVG de scan voor uitgaande mail zo uitzetten:

Om ongestoord te mailen kun je in AVG Internet Security het volgende doen:

Ga naar menu, instellingen, basisbescherming, e-mail schild en uitgaande e-mail (SMTP) scannen uitzetten.  

Zie ook deze post:

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

GeSp
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • 6587 reacties
  • Antwoord
  • 25 augustus 2022

Hallo @Wampie50 

Gebruik je soms AVG of Avast anti-virus, daar zijn de laatste tijd veel meldingen van dat uitgaande mail niet meer werkt en tijdens instellen wordt dat ook getest.

Je kan dan in AVG de scan voor uitgaande mail zo uitzetten:

Om ongestoord te mailen kun je in AVG Internet Security het volgende doen:

Ga naar menu, instellingen, basisbescherming, e-mail schild en uitgaande e-mail (SMTP) scannen uitzetten.  

Zie ook deze post:

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7605 reacties
  • 29 augustus 2022

Hoi @Wampie50 en welkom hier!

Heb je iets gehad aan de tip van @GeSp? Dat was ook mijn eerste idee, om het in die hoek te zoeken! Heb je het topic doorgenomen waar @GeSp in zijn bericht naar door linkt?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 2 september 2022

Dankjewel! Hier had ik nog niet aan gedacht.

Ik heb AVG verwijderd (ik heb ook KPN Veilig) en nu wordt de mail gelukkig weer opgehaald.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7605 reacties
  • 5 september 2022
Wampie50 schreef:

Dankjewel! Hier had ik nog niet aan gedacht.

Ik heb AVG verwijderd (ik heb ook KPN Veilig) en nu wordt de mail gelukkig weer opgehaald.

Goed om te lezen @Wampie50 en ook bedankt voor de terugkoppeling!