Email heeft het tot nu toe prima gedaan. Heb deze week nog e-mail verstuurd. Nu komt opeens de bovenstaande melding.
Ik krijg de melding "Het adres van de afzender is ongeldig"
Beste antwoord door Noordzee
Hallo
Misschien heb je authenticatie niet aanstaan bij de Uitgaande server?
Dit zijn de juiste instellingen:
Instellingen IMAP (Aanbevolen)
Inkomende server: imap.kpnmail.nl SSL aanvinken en poort 993 invullen
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen
Uitgaande server: smtp.kpnmail.nl TLS (of SSL voor oudere apparaten) aanvinken en poort 587 invullen
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen
Zie ook deze pagina voor hoe je dat op een PC of Mac instelt: https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/instellen-laptop-pc.htm
En hier voor iPhones en iPads: https://www.kpn.com/service/mobiel/problemen/toestelhulp.htm#!/topic/e-mail/handmatig-instellen/device/apple
Anders moet je toch even alle instellingen nalopen of je wel overal het juiste e-mailadres hebt ingevuld voor authenticatie.
(Tekst geleend van
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.