Skip to main content
Beantwoord

Nieuw wachtwoord aangemaakt voor KPN Webmail, maar inloggen lukt nog steeds niet

• 14 januari 2025
  • 5 reacties
  • 56 keer bekeken

• Topper
  • 11 reacties

Beste,

kan weer niet in webmail.

3 x Nieuw paswoord aangemaakt , kan nog steeds niet inloggen herkend inlog /passw niet.

Als ik inlog via KPN-ID ook niet en daarna (storing, maar er is geen storing) naar webmail ook niet.

Balen ,ik wil ook nieuw email adres aanmaken lukt ook niet zie wel nieuw adres kun je niks mee.

Wie weet oplossing?

grt Patrick

Beste antwoord door JanD

Beste ​@PKKK een inlog naar MijnKPN via KPN ID is iets heel anders dan inloggen in de webmail.

Via https://email.kpn.com/ kun je je mailaccounts/aliassen en wachtwoord aanpassen.

Succes.

Bekijk origineel

5 reacties

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 3524 reacties
  • 14 januari 2025

​@PKKK 

Lukt het wel om m.b.v. een emailprogramma email op te halen/ te lezen ? Het lukt wel om een nieuw KPN ID aan te maken, bijv. met een ander emailadres (niet van de KPN) ?

• Auteur
  • Topper
  • 11 reacties
  • 15 januari 2025

Ben net ingelogd, ga proberen.

• Auteur
  • Topper
  • 11 reacties
  • 16 januari 2025

Inloggen met KPN-ID lukt wel, emails kan ik gewoon ontvangen,daarna naar inloggen webmail.

Hier stopt het , lukt niet, nog een keer nieuw paswoord aangemaakt, gewacht , nog steeds niks.

Ga nu KPN-ID aanmaken met ander email adres.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8325 reacties
  • Antwoord
  • 16 januari 2025

Beste ​@PKKK een inlog naar MijnKPN via KPN ID is iets heel anders dan inloggen in de webmail.

Via https://email.kpn.com/ kun je je mailaccounts/aliassen en wachtwoord aanpassen.

Succes.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 10756 reacties
  • 17 januari 2025

Hallo ​@PKKK, is natuurlijk lastig als je steeds niet de KPN e-mail kunt gebruiken. Ik begrijp dat je nog wel e-mail ontvangt. Gaat dit via een e-mailprogramma zoals Outlook? 
Wachtwoord(en) van e-mailadressen kun je beheren via de daarvoor speciaal ingerichte beheeromgeving

Je logt daar in met het KPN ID waar jouw abonnement ook aan is gekoppeld in MijnKPN. 

Reageer