Ik mis in Webmail de tool “opvolgen” zodat je bv. een mail volgende week op een bepaalde en tijd stip opvolgen moet. Dit kan wel in Outlook als je “pop ingesteld hebt maar als je “Imap”ingesteld hebt werkt dit niet. Wie heeft de oplossing?

Ik mis in Webmail de tool “opvolgen” zodat je bv. een mail volgende week op een bepaalde en tijd stip opvolgen moet. Dit kan wel in Outlook als je “pop ingesteld hebt maar als je “Imap”ingesteld hebt werkt dit niet. Wie heeft de oplossing?
Beste antwoord door Jeroen van KPN
Ik heb ook al antwoord gekregen
De mail server van KPN is een IMAP mail server. Microsoft Outlook biedt de mogelijkheid om follow-up vlaggen toe te voegen aan e-mails om ze te markeren voor opvolging en om e-mails te categoriseren met kleurcodes en labels. Deze vlaggen zijn specifiek voor Microsoft Outlook en worden niet standaard ondersteund door IMAP. Ondersteuning zit in Microsoft Exchange server en Microsoft Office365 en dergelijke. Daarom lukt het ook niet om deze vlaggen te gebruiken in Microsoft Outlook met een KPN mailbox.
De KPN webmail ondersteunt dit op dit moment verder ook niet. Het verzoek kan altijd worden ingediend maar of en wanneer dit er dan gaat komen? Durf ik echt niet te zeggen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.