Beantwoord
Verdwijning Antena3
Wij zijn altijd tevreden met KPN, vooral door het aanbieden van de Spaanse zender Antena3. We vinden het een erg leuke zender, met de beste informatieve programma’s. We vinden het erg jammer dat deze zender weg is gehaald, we maakten er dagelijks gebruik van. We vinden het nog erger dat er niet eens een vervangende Spaanse zender voor in de plaats is gekomen. Er zijn ook erg veel Spanjaarden in Nederland, waardoor ik dit nog minder begrijp. We hebben genoeg Duitse, Engelse, Franse en Arabische zenders, maar mu helemaal geen Spaanse zenders. Dit hadden we niet verwacht van KPN. Alvast bedankt voor jullie tijd.
Beste antwoord door Erik van KPN
Hallo allen, Antena3 is inderdaad een van de zenders die met onze jaarlijkse wijzigingen van 2019 is verwijderd. We hebben dit, zoals Alphonse al aangeeft, aan iedereen laten weten in april. En onlangs opnieuw. Meer hierover kun je lezen in het wijzigingentopic.
Ik begrijp dat jullie graag naar deze zender keken en dat het voor jullie een gemis zal zijn. Wel kan ik al aangeven dat Antena in ieder geval dit jaar niet zal terugkeren. We wijzigen over het algemeen elk jaar de zenders. Wellicht dat Antena3, of een andere Spaanse zender, dan terug zal komen.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.