Bij mijn poging om de Vrije Training 2 van de F1 Grand Prix van Hongarije via een browser op mijn laptop via Replay te starten, verschijnen de volgende foutmeldingen:
In Firefox (mijn hoofdbrowser)
This is a modal window.
The provided MPEG-DASH document could not be loaded - Invalid XML
In Google Chrome:
Video speelt 1 seconde, laat een volledige groene balk zien, en klapt er dan uit met het foutscherm
Sorry, er ging iets fout. Vernieuw de pagina door op deze knop te klikken en probeer het opnieuw.
Nadat ik op de knop heb gedrukt, word ik teruggeleid naar de TV gids.
In Microsoft Edge:
This is a modal window.
Something went wrong determining the initial Period of the provided MPEG-DASH stream
Volgens mij geeft Microsoft Edge de meeste informatie terug m.b.t. de fout, wat volgens mij ook al in Google Chrome is te zien door de volledige groene balk: de video wordt gestart op het punt waarop deze eindigt.
Andere programma's zoals The Inside Line die er vlak voor werd uitgezonden, of het Vriendschappelijke voetbal Liverpool-Lyon dat erna werd uitgezonden, werken wel zonder problemen. Ook via de app is de Vrije Training 2 "normaal" te bekijken via Replay, maar daar heb ik geen grote TV voor gekocht ... :-(
Ik ben geen expert, maar volgens mij geven de foutmeldingen een indicatie dat de fout in de Back Office ligt.
P.S. Basale dingen als computer herstarten, cookies en history weggooien, en browser opnieuw starten (zelf opnieuw geïnstalleerd) heb ik natuurlijk al geprobeerd.
Beantwoord
Verschillende foutmeldingen MPEG-DASH bij kijken programma via Terugkijken
Beste antwoord door Marcellovic
Werkt inmiddels zoals het moet.
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen waar het aan lag?
Bekijk origineelMag ik zo brutaal zijn om te vragen waar het aan lag?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.