L.s,
Hoe kan ik in aanmerking komen voor een nieuwe tv-ontvanger met bluetooth afstandsbediening ?
Met vriendelijke groet,
Alex van Druten
Beantwoord
Nieuwe 4K Interactieve tv ontvanger
Beste antwoord door Paul van KPN
Hi Alex en de rest. Ik wil graag wat duidelijkheid scheppen over deze vragen.
De nieuwe Arris tv-ontvangers die 4K ondersteunen, worden geleverd bij nieuwe klanten. We ruilen de huidige tv-ontvangers (2260 of 2952) niet om voor de nieuwe tv-ontvangers, en zullen de huidige tv-ontvangers nog steeds blijven ondersteunen en verbeteren. Indien er een defect is aan je huidige tv-ontvanger (2260 of 2952), krijg je ook een 2260 of 2952 er weer voor terug.
Als je als bestaande klant echt zo'n nieuwe tv-ontvanger wil, dan zul je 4K moeten afnemen zodat de tv-ontvangers worden omgeruild.
Dit kan, maar is niet echt aan te raden aangezien je dan een tijd zonder diensten zit. Denk ook aan eventuele opnames/e-mailadressen/etc. wat dan komt te vervallen.
Ik weet niet welke nieuwe ZTE je bedoelt.. De huidige ZTE heeft gewoon een bluetooth AB. Dat andere merk is de Arris waar we het hier over hebben. Deze heeft dus inmiddels wel een bluetooth AB (in het begin niet). Volgens mij haal je wat dingetjes door elkaar, of ik begrijp je niet goed...
Als er nog vragen zijn dan hoor ik het wel.
Bekijk origineelDe nieuwe Arris tv-ontvangers die 4K ondersteunen, worden geleverd bij nieuwe klanten. We ruilen de huidige tv-ontvangers (2260 of 2952) niet om voor de nieuwe tv-ontvangers, en zullen de huidige tv-ontvangers nog steeds blijven ondersteunen en verbeteren. Indien er een defect is aan je huidige tv-ontvanger (2260 of 2952), krijg je ook een 2260 of 2952 er weer voor terug.
Als je als bestaande klant echt zo'n nieuwe tv-ontvanger wil, dan zul je 4K moeten afnemen zodat de tv-ontvangers worden omgeruild.
AlexVanDruten82 schreef:
Abonnement is wel opzegbaar, dan een nieuwe afsluiten en dan kom je wel in aanmerking........
Dit kan, maar is niet echt aan te raden aangezien je dan een tijd zonder diensten zit. Denk ook aan eventuele opnames/e-mailadressen/etc. wat dan komt te vervallen.
Galdor68 schreef:
De nieuwe zte heeft geen of nog geen bluetooth bediening en ik las dat er nu nog weer een ander merk bij is gekomen. Daarvan is het mij onbekend of deze wel bluetooth bediening heeft.
Ik weet niet welke nieuwe ZTE je bedoelt.. De huidige ZTE heeft gewoon een bluetooth AB. Dat andere merk is de Arris waar we het hier over hebben. Deze heeft dus inmiddels wel een bluetooth AB (in het begin niet). Volgens mij haal je wat dingetjes door elkaar, of ik begrijp je niet goed...
Als er nog vragen zijn dan hoor ik het wel.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.