Skip to main content
Beantwoord

Waarom is Netflix beƫindigd zonder bericht

  • 12 februari 2020
  • 5 reacties
  • 350 keer bekeken

Hallo,

Ik kreeg vanmorgen een mail van Netflix, KPN had aangegeven dat zij de facturatie voor Netflix niet meer konden regelen. Netflix werkt ook al niet meer. 

Ik ben een tijdje geleden overgegaan op alleen internet, er werd mij gevraagd of ik de faktuur voor Netflix via KPN wilde laten lopen, dat heb ik gedaan. Ik kreeg 5 euro entertainment korting. 

Waarom kreeg ik niet even een bericht met uitleg, via de klantenservice kreeg ik niemand te pakken, alleen linkjes met uitleg die ik niet nodig heb.

 

Mvg Vincent Verschuur 

Beste antwoord door PeterG

Netflix loopt alleen via KPN (factuur) als je ook interactieve tv hebt. Je had het via het ITV abonnement, dan geeft KPN aan Netflix door dat het is beƫindigd. Had je het direct via Netflix gehad (kan ook, heb ik zo) dan zou het gewoon doorgelopen hebben.

:arrow_right: Overigens kun je je bestaande Netflix abonnement met dezelfde gegevens direct via Netflix weer activeren. Ga naar netflix.com en log in. Volg de aanwijzingen. Pas de betaalwijze ook aan.
Een abonnement blijft 10 maanden in 'slaapstand'.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

PeterG
Superuser
  • 61549 reacties
  • Antwoord
  • 12 februari 2020

Netflix loopt alleen via KPN (factuur) als je ook interactieve tv hebt. Je had het via het ITV abonnement, dan geeft KPN aan Netflix door dat het is beƫindigd. Had je het direct via Netflix gehad (kan ook, heb ik zo) dan zou het gewoon doorgelopen hebben.

:arrow_right: Overigens kun je je bestaande Netflix abonnement met dezelfde gegevens direct via Netflix weer activeren. Ga naar netflix.com en log in. Volg de aanwijzingen. Pas de betaalwijze ook aan.
Een abonnement blijft 10 maanden in 'slaapstand'.


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 14 februari 2020

Hoi @V.verschuur, zoals @PeterG aangeeft, zo zit het inderdaad. Omdat je over bent naar alleen internet kunnen we Netlfix niet meer factureren. Hoe je het weer actief krijgt, heeft PeterG ook al verteld. Als je dat doet werkt het volgens mij meteen weer. 


PeterG
Superuser
  • 61549 reacties
  • 14 februari 2020

Is het al gelukt, Vincent?

Lees anders dit even: faq Netflix: hoe start ik mijn Netflix-account opnieuw?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 14 februari 2020

Hallo, 

Bedankt voor jullie antwoorden, het is weer gelukt. 

Ik had alles telefonisch geregeld, toen werd mij gevraagd of ik Netflix via KPN wilde laten lopen, vandaar dat ik het raar vond dat Netflix er zonder bericht ineens mee ophield. 

Kleinigheidje, alles werkt weer zoals het hoort. 

 

Mvg Vincent Verschuur 


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 17 februari 2020

Die begrijp ik. Zeker als je net een spannende serie aan het kijken bent. In ieder geval fijn te lezen dat het weer werkt zoals het hoort. Veel kijkplezier gewenst. :popcorn: