Goedemiddag,
Sinds gisteren een nieuwe tv aangeschaft met ingebouwde chromecast. Nu maakte ik altijd gebruik van de KPN iTV app om livestreams te casten naar de ingebouwde chromecast op mijn vorige tv en dat werkte uitstekend. Nu ervaar ik echter problemen en kan ik alleen NPO 1, 2 en 3 casten naar m'n TV. Ik heb zelf al het een en ander geprobeerd aan de hand van topics die ik hier tegen kwam. Ik cast vanaf een iPhone X en heb gecheckt op updates van de app, iphone, televisie en ingebouwde chromecast, deze zijn allemaal up-to-date. Daarnaast werkt het casten van andere apps probleemloos, aan de chromecast kan het haast dus niet liggen. Het casten via de chromebrowser via m'n laptop werkt wel prima. Daarmee zou je dus kunnen stellen dat het ligt aan de iOS app van KPN of de instellingen van m'n iPhone.
Ik ben hier op het forum al soortgelijke problemen tegengekomen alleen telkens zonder oplossingen of bruikbare antwoorden. Ik vraag mij dus af wat hier de oplossing voor moet zijn wat een ander wellicht ook kan helpen.
Bij voorbaat dank!