Ik heb vorige week een serie opname ingepland van Killing Eve op Ned 3. Die week ging dat goed en werden de eerste 4 afleveringen opgenomen. Deze week worden de laatste 4 delen uitgezonden. Gisteren maandag 18 mei is het programma echter niet opgenomen en bij controle bleek dat alleen het laatste deel op Hemelvaartsdag met een R is gemarkeerd. Terugkijken van de gemiste vijfde aflevering ‘is helaas niet mogelijk’ is een slap excuus. Ik mis de mogelijkheid van zelf opnemen sinds we genoodzaakt werden over te stappen op interactieve TV. Het doet zich wel vaker voor dat een programma niet wordt opgenomen of dat door uitlopende programmeringen de opname onvolledig is. De neiging om weer terug te keren naar onze vorige provider Ziggo wordt door dit soort ergernissen versterkt. Wat me tot nu toe weerhoudt is dat zich daar wel weer andere problemen zullen voordoen.
Beantwoord
Fouten bij het opnemen van programma's
Beste antwoord door Marcia van KPN
Hallo allemaal! Dit is wel heel rot zeg.. Ik kan me voorstellen dat je hier flink van baalt.. Het komt vaak voor dat we dit binnen 7 dagen toch op kunnen lossen. Helaas zijn die inmiddels voorbij, we zijn door drukte op het forum er niet eerder aan toe gekomen. Je zou er voor kunnen kiezen om via NPO Start Plus terug te kijken. Dit is de eerste maand gratis, dus als je je binnen die maand afmeldt, kost dit je niets.
Ik realiseer mij absoluut dat dit afschuiven van een probleem is en dat dit überhaupt niet had moeten gehoeven. Op dit moment kan ik er echter niets meer aan veranderen. Mijn excuses hiervoor!
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.