Hallo,
Ik ben nieuw hier en bij KPN.
Ik had hoge verwachtingen en in het bestel proces ging alles prima. Onderdelen keurig op tijd bezorgd en het nodige voorwerk gedaan. Ik had verwacht dat de klus in 15 minuten klaar zou zijn met aansluiten op 16-6-2020. Echter bleek als eerste de modum (Fritzbox 7590) niet te werken. Vervolgens konden ze de iTV niet aan de gang krijgen op 1 van de 2 ontvangers en werkt de vaste telefoon nog steeds niet.
In de middag rond 13:30 mail dat ik de router moet resetten omdat deze geen goed contact zou maken. even gebeld met bijgaand nummer blijkt dat mijn modem helemaal niet is aangemeld terwijl internet als een gek werkt en de verwachte verbetering geeft. Maar nog steeds problemen met TV ontvanger en vaste telefoon. Werd mij gevraagd dat er hiervoor weer een monteur langs kan komen. Kost me weer een dag (lekker onhandig maar eerste mogelijkheid tussen 10:00 en 12:00 op 23-6-2020).
Dus nog steeds niet volledig aangesloten en werkend alles in 1 afgeleverd. Had toch wel wat beters verwacht met KPN!!! Zwaar teleurgesteld.
Gelukkig had ik mijn oude abo nog 2 weken aangehouden ivm dit soort problemen. Ben hier niet van gediend en helemaal niet blij mee.
Als nieuwe klant laten ze je ook rustig een week wachten voor er weer een monteur komt. Waardeloos!!!