Skip to main content
Vraag

Beeld hapert bij terugkijken programma's of pauzeren live TV

  • 16 september 2020
  • 3 reacties
  • 500 keer bekeken

Hallo,

Sinds de software update vandaag 16 september hapert het beeld van TV. Daarvoor haperde het niet. Ik heb modem en de mediabox opnieuw opgestart volgens de stappen uit jullie problem solver maar helaas. Ik heb een internet + televisie abonnement afgesloten via glasvezel aangesloten. Internet werkt zoals het hoort, alsook televisie. Enkel bij het pauzeren en vervolgens hervatten of terugkijken hapert het beeld/geluid. Ik heb een HMB2260 welke met een UTP direct aangesloten is op de Experiabox 9 .

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7608 reacties
  • 21 september 2020

Goedemiddag @jdevriess :)

 

Goed dat je dit kenbaar maakt want dit is natuurlijk niet de bedoeling van een update. Kun je eens kijken wat er gebeurt wanneer je de tv ontvanger nu eens een handmatige software reset geeft? Hoe je dat doet, zie je hier (bij stap 2). Mocht het probleem hiermee niet worden verholpen dan duik er verder voor je in! 


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7608 reacties
  • 25 september 2020

Hoi @jdevriess , ik heb niks meer van je vernomen maar was benieuwd naar de huidige stand van zaken; ervaar je nog steeds problemen of werkt alles inmiddels weer zoals je zou mogen verwachten?


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7608 reacties
  • 1 oktober 2020

Goedemiddag @jdevriess , ik heb niks meer van je gehoord en daarom ga ik het topic sluiten. Hopelijk is er inmiddels een oplossing voor je probleem!