Skip to main content
Beantwoord

Migratie van Telfort tv naar KPN

  • 18 november 2020
  • 4 reacties
  • 82 keer bekeken

Ik vraag me af of meerdere mensen zoveel problemen hebben met de migratie van Telfort naar KPN glasvezel?

ik kan bv mijn nieuwe iTV niet activeren; pincode reset werkt niet. Helpdesk ook al meerdere malen gebeld, zonder succes. Nu komen ze maandag eindelijk het glasvezel aansluiten hier maar zit al 1,5 week zonder iTV. Ik heb sinds vandaag nieuwe iTV kastje gehad, maar daar werkt de pincode ook niet… reset werkt ook nog steeds niet. 
 

Wat te doen, maar doormodderen of gewoon alles terugsturen en bij andere aanbieder verder gaan?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom bij ons op het forum @Osnatool. Wat gek dat jouw pincode niet gereset kan worden, dat zou wel moeten kunnen als tv een actief onderdeel van je abonnement is: Interactieve TV pincode. Wat gebeurde er precies als je daar de code probeerde te resetten?

Vandaag komt de monteur voor glasvezel begrijp ik, als hij de verbinding aansluit zal hij de code ook kunnen resetten. Is hij inmiddels geweest en heeft hij de tv kunnen herstellen?

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 18 november 2020

Gaat om internet & tv bundel trouwens 


Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16111 reacties
  • Antwoord
  • 23 november 2020

Welkom bij ons op het forum @Osnatool. Wat gek dat jouw pincode niet gereset kan worden, dat zou wel moeten kunnen als tv een actief onderdeel van je abonnement is: Interactieve TV pincode. Wat gebeurde er precies als je daar de code probeerde te resetten?

Vandaag komt de monteur voor glasvezel begrijp ik, als hij de verbinding aansluit zal hij de code ook kunnen resetten. Is hij inmiddels geweest en heeft hij de tv kunnen herstellen?


Jasper van KPN
Moderator

Ik heb geen bericht van je gezien @Osnatool, ik neem aan dat dat betekent dat de monteur je heeft geholpen en alles weer werkt. Als dat niet zo is, of als we iets anders voor je kunnen doen, weet je ons te vinden.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 26 november 2020

Nadat de monteur geweest is inderdaad alles weer werkend. Bedankt voor de service