Skip to main content
Beantwoord

[Opgelost] Storing met terugkijken en opnames


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17

Storing met terugkijken en opnames

Op dit moment is er een storing met de optie Terugkijken (van opnames en programma's) via Interactieve televisie. Zowel op de tv-ontvangers als Online en in de App. We doen er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen.

Onze excuses voor het ongemak.

Eindtijd

23 november 2021, 21:30

 

Beste antwoord door Lisa

Sneller dan ooit te voren, de storing is voorbij:smile: . Nogmaals dank voor het melden hier. 

Fijne avond! :blush:

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

StefR
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 23 november 2021

Ik kan nog op de tv nog in de iPad app programma’s terugkijken. Tv geeft foutmelding (stb-zap-01-video niet gevonden)op alle zenders op de Ipad staat er kan geen informatie laden (500-10000)

 

ligt dit bij mij? Probleem ontstond gisteren tijden bekijken van een programma. 


Nynke_Maria
Nieuwkomer

Na de software update die gisterenavond rond 21:30 opeens werd gedaan, kan ik opnames niet bekijken. Krijg melding door een probleem in het netwerk zijn uw opnames niet geldaen. Probeer het later nog eens. Dat later werkt niet, krijg nogsteeds melding STB-REC-01 / 500-10000.

Opnieuw opstarten lost het niet op. Hoe lang moet ik wachten of wat kan ik anders nog doen om mijn opnames te kunnen zien?


Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • 23 november 2021

We kunnen hier ineens niet meer bij onze opnames, zelfs niet in het hele menu. De melding is:

“Er is een probleem met de server in het netwerk".

De melding gaat verder: “De tv-ontvanger is teruggevallen naar beperkte modus” 

En tot slot: “AVS-500-10000-beperkte modus”


Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • 23 november 2021

Hier hetzelfde probleem. Heb net ook een topic gestart.


  • Topper
  • 23 november 2021

Deze code STB-REC-01/ 500-10000 staat vermeld als ‘bestaat niet’ en toch krijg ik hem te zien wanneer ik probeer mijn opnames te laden, ra, ra, hoe kan dit? 
Is er iemand die me een helpende hand kan aanreiken? 
Ik heb de tv ontvanger al uit gehad....


  • 23 november 2021

Dit lijkt een landelijk probleem te zijn, hier ook problemen.


Alfons
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 23 november 2021

Ik denk dat er een storing is. Replay TV werkt ook niet meer.


  • 23 november 2021

Dit lijkt een landelijk probleem te zijn, hier ook problemen. U bent niet de eerste.


wjb
Superuser
  • 23 november 2021

Je bent niet de enige, ook hier kunnen opnames sinds een paar minuten niet geladen worden en is terugkijken uit de gids onmogelijk.


  • 23 november 2021

Dit lijkt een landelijk probleem te zijn, hier ook problemen.


wjb
Superuser
  • 23 november 2021
Alfons schreef:

Ik denk dat er een storing is. Replay TV werkt ook niet meer.

Zit je dan nog bij Ziggo? :thinking:


  • 23 november 2021

Dit lijkt een landelijk probleem te zijn, hier ook problemen. U bent niet de enige.


  • Nieuwkomer
  • 23 november 2021

Bij 'allestoringen.nl' inderdaad veel meldingen. Gedeelde smart …

Maar hoe lang gaat dit duren?

 


  • Topper
  • 23 november 2021

Dank je wel, afwachten dan maar...


Alfons
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 23 november 2021

:grin: Ik zit sinds half september weer bij KPN:grin:


Alfons
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 23 november 2021

Het werkt al weer. Niet lang dus


  • 23 november 2021

Niet meer lang, het probleem is ook bij ons opgelost.


Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • 23 november 2021

Probleem is opgelost. We kunnen weer in het menu en bij onze opnames. 


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • 23 november 2021

Hallo allemaal! Bedankt voor jullie berichten op het Forum. Inderdaad, ineens een hele toestroom aan meldingen. We onderzoeken wat er aan de hand is. Fijn dat jullie weer gebruik kunnen maken van de dienst @Katana321, @Alfons, @Jeroen Ruiter. Werkte het vanzelf weer of hebben jullie actie ondernomen? Zo ja, welke actie? 


  • 23 november 2021

Niets veranderd @Lisa  het ging automatisch weer goed.


Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • 23 november 2021

@Lisa ik moest de tv-ontvanger even op stand-by zetten en daarna weer aan. Toen werkte het weer. 


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • 23 november 2021

Sneller dan ooit te voren, de storing is voorbij:smile: . Nogmaals dank voor het melden hier. 

Fijne avond! :blush:


StefR
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 23 november 2021

Opgelost dank