Sinds afgelopen vrijdag aangesloten op het kpn netwerk, na overstap van ziggo. Ik gebruik de iTV app op meerdere iPads (iOS 12 en 14). Helaas sinds vrijdag avond krijg ik na enkele seconden zwart beeld en wel geluid als ik via de app kijk. Zowel bij live uitzendingen als terugkijken. Kwaliteit aanpassen geeft geen verschil.
Als ik op de tv kijk met de 4K ontvanger, geen probleem. Ook via de app op mijn LG tv via wifi geen probleem.
ik heb een speedtest gedaan, op de slaapkamer haal ik +/- 40/50mbit down en 30mbit up in de uithoeken en naast het AP 175mbit down en 60mbit up. Gemeten op de iPad. Beide zouden ruim voldoende moeten zijn om te streamen. Andere streamings apps zoals Netflix, prime open Disney+ werken voortreffelijk (zoals ik gewend was via ziggo)
aan mijn infrastructuur is niets veranderd, maak gebruik van Ubiquity uap ac pro accespoints welke via een switch op het EB v10 gekoppeld zitten (voorheen zat mijn ziggo modem hierop)
bijzondere is dat ik afgelopen week de iTV app geprobeerd heb op de ziggo lijn, had de kpn toegangscode al ontvangen, dit werkte naar behoren. Nu zie ik dat kpn toevallig ook afgelopen vrijdag een update heeft released van de iTV app (v7.4.1). Zou het dan zo toevallig zijn?
Ondanks de vlekkeloze installatie van de kpn service monteur (top vent), beetje vervelende binnenkomer bij kpn. Kan iemand mij helpen?