Skip to main content
Beantwoord

Radiogeluid stottert na een paar uur, gebeurt niet bij tv kijken

  • 31 december 2021
  • 8 reacties
  • 349 keer bekeken

Het radiogeluid (radiokanaal) gaat haperen stotteren na verloop van een aantal uren. Het maakt niet uit of ik het gluid via de soudbar of via de tv luister. Ik kan het oplossen door van kanaal te veranderen  en weer terug te gaan. Tijdens het tv kijken heb ik dit irritante verschijnsel nog niet gehad.

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Jaack

PeterG schreef:

Kpn verkoopt zelf de Netgear GS105E. Maar de GS108E kan ook. Het E-tje is belangrijk in dezen. 

Ik heb de TP link vervangen door de Netgear GS105E. Het ziet ernaar uit dat het probleem is opgelost.

¾ dag de radio aan gehad en zonder stotteren. Top.

Bedankt voor de tip!

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hoi @Jaack, om je goed te kunnen helpen heb ik een eigen topic voor je reactie aangemaakt. Ik lees dat jouw geluid het op een gegeven moment niet goed doet en dat het alleen bij radio luisteren speelt. Goed om te weten dat het tijdens tv kijken wel goed doet, en dat 't niet uitmaakt of je via je soundbar of tv luistert.

Welke tv-ontvanger heb je, en hoe is deze aangesloten op jouw modem en televisie? Speelt dit haperen van het geluid op één of meerdere radiozenders, en op welke ervaar je het? Ik raad je ook aan om jouw tv-ontvanger een reset te geven (volgens stap 2), dat helpt in veel gevallen goed. Ik ben benieuwd of dat in deze situatie ook zo is.


joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 13021 reacties
  • 3 januari 2022

Welke KPN tv ontvanger heb je?

 

Staat hij op stereo, Dolby of automatisch.

Bij ons staat hij op stereo, bij Dolby hebben wij problemen. (Arris 2952).


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 9 januari 2022

Hallo,

Vanuit de Experia bedraad naar een netwerkhub van TP link naar de ontvanger Arris VIP2952.

De ontvanger aangesloten via de HMDI met de Samsung TV. Hier is de soundbar van Sony (ht-mt500 soundbar) op aangesloten.

Reset is reeds gedaan en nieuwe software ook (alweer een tijd geleden. Vandaag heb ik weer nieuwe software geïnstalleerd. Resultaat zal ik weer posten.

 

Groet Jaack


PeterG
Superuser
  • 61550 reacties
  • 9 januari 2022

Haal die TP link er eens tussenuit. Is niet het meest gunstige merk met IPTV (van kpn).


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 9 januari 2022

Ik zal deze er tussen uit halen kan het zeker proberen. (een kennis van mij heeft hetzelfde probleem zonder hub) heb je een advies welke hub ik wel voor IPTV kan gebruiken?


PeterG
Superuser
  • 61550 reacties
  • 9 januari 2022

Kpn verkoopt zelf de Netgear GS105E. Maar de GS108E kan ook. Het E-tje is belangrijk in dezen. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • Antwoord
  • 22 januari 2022
PeterG schreef:

Kpn verkoopt zelf de Netgear GS105E. Maar de GS108E kan ook. Het E-tje is belangrijk in dezen. 

Ik heb de TP link vervangen door de Netgear GS105E. Het ziet ernaar uit dat het probleem is opgelost.

¾ dag de radio aan gehad en zonder stotteren. Top.

Bedankt voor de tip!


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@Jaack Goed om te horen, fijn dat de tip van @PeterG de oplossing blijkt! Dank ook voor het delen, mogelijk zijn andere forumbezoekers er ook weer mee geholpen :) Daarom heb ik het antwoord in het topic aangepast.