Na problemen met internetsnelheid en wegvallen/storen van de interactieve televisie, de experia box vervangen voor een box 12 inclusief 2 versterkers. Internetsnelheid en bereik zijn redelijk verbeterd, maar nog steeds/al weer valt het televisiebeeld en/of geluid zeer regelmatig weg. Word hier moedeloos van, hopelijk via deze weg een oplossing of toch tijd voor andere provider?
Beantwoord
Wegvallend signaal interactieve televisie, hoe op te lossen?
Beste antwoord door Thomas van KPN
Joep1965 schreef:
En wat gebeurt er als je de tv ontvanger direct op het modem aansluit? Waar gebruik je die scartkabel voor????
Daar ben ik ook wel benieuwd naar
Kun je ook eens testen met alle andere apparaten ontkoppeld van je TV?
Deze melding moet daar echt ergens in zitten, tussen je TV en ontvanger.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.