Storing met terugkijken en opnames
Er is op dit moment een storing gaande met het terugkijken en opnames. Het terugkijken stopt spontaan of de tv-ontvanger loopt vast. Het onderzoek hiernaar is gaande. Je kunt ons hierbij helpen door het volgende te doen:
- Vul je forumprofiel volledig in
- Geef aan welke tv-ontvanger(s) je precies hebt
- Geef aan welk modem je hebt
- Wat ervaar je precies, stopt het terugkijken spontaan, loopt de ontvanger vast of iets anders?
Wij zullen deze gegevens toevoegen aan het onderzoek, zodat de specialisten alles mee kunnen nemen.
Zodra we een update hebben met betrekking tot deze storing, zullen we dat in dit topic plaatsen. Onze excuses voor het ongemak.
Status
Update 4: 3-5-2022 -
Het probleem lijkt opgelost te zijn, mocht je er toch nog last van hebben kan je deze stappen volgen:
- Zet de tv-ontvanger(s) uit, haal ook de stroomstekker uit het stopcontact
- Zet de Experia/KPN Box (modem) uit, haal ook hier de stroomstekker uit het stopcontact en wacht 20 seconden
- Wacht tot het modem is opgestart (internet lampje is groen)
- Sluit de tv-ontvanger weer aan op de stroom en start de ontvanger opnieuw op
Update 3: 12-04-2022 - Onderzoek is nog gaande. Hierbij kijken we naar de modemkant (zie update 2) maar ook naar de software van de tv ontvanger. Klantervaringen geven aan dat een reset van je Experia Box het probleem vaak voor in ieder geval een paar dagen verhelpt. Of op z'n minst verbeterd. Dat is dan ook de workaround die we voor nu aanraden.
Update 2: 08-04-2022 - Het lijkt er op dit moment op dat de problemen voornamelijk spelen bij mensen die een V10A hebben. Daar wordt op dit moment verder naar gekeken. We willen eenieder die problemen ervaart dan ook vragen hun Experia Box een reset te geven.
Update 1: 05-04-2022 14:30 - De storing is in onderzoek