De app is echt waardeloos, geeft steeds aan dat ik niet verbonden bent met kpn en dat er geen verbinding is. Daardoor een monteur geregeld en nu moet ik 60 euro betalen voor de voorrijkosten, terwijl ik de app moest gebruiken van KPN. Heel raar en ik ga dus ook deze rekening niet betalen. De monteur gaf ook aan dat de app waardeloos is.
De monteur heeft gezegd dat ik bezwaar moest maken, het probleem is nog steeds niet opgelost. Op zolder nog steeds storing en slecht bereik.
Ik ben daar niet bij geweest. Alles wat ik zie is een monteurs bon waarin staat dat het issue niet aan KPN lag en dat de monteur dus voorrijkosten heeft gerekend. Vervolgens staat jouw handtekening daar onder. Ik moet werken met de feiten.
De eerste monteur heeft alles geïnstalleerd en de app geïnstalleerd. De plastic zat nog op de extender, waardoor er slecht bereik was. Fout van de installateur. Daarna Geeft de app fouten aan dat de router steeds problemen geeft en dat ik niet verbonden ben met kpn netwerk, daardoor heb ik monteur gebeld. Monteur zegt nu, dat ik deze app niet moet gebruiken. Dat vind ik heel raar, maar ja. Nu zegt hij dat kpn netwerk het goed doet , en ik de voorrijkosten moet betalen. Maar dat ga ik niet doen. Lijkt mij ook normaal.
Dus de monteur is langs geweest en toen werkte alles naar behoren? Kun je anders je profiel aanvullen en mij daarna een seintje geven? Dan kan ik meekijken.
Hoi @Mennomen Mennomen Het is de bedoeling dat je je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel invult, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Dus als ik goed lees is er een probleem met iTV app ? Is op tv of telefoon? Als niet goed werkt kan aan veel liggen maar een monteur is niet verantwoordelijk voor slecht werken van een app, die kijkt puur dat lijn in goede staat is werkt of niet werkt. Dus vrij normaal dan dat voorrijkosten zijn.
Nee, op de app van KPN stond dat ik niet verbonden bent met kpn, daarbij gaf hij steeds problemen aan, ik heb alles gedaan wat er werd aangegeven en de storing bleef bestaan, de app gaf mij aan dat ik een monteur hiervoor moet inschakelen, dus dat heb ik gedaan.
Hier staat in dat het probleem niet van KPN kwam en de kosten staan er ook op. Hier heb jij ook voor getekend. Ik vrees dat ik daar dus weinig aan kan doen.
Het probleem kwam wel van KPN, de app is geleverd door KPN en geeft bij mij storing aan, logisch dat ik dan een monteur daarvoor regel
Bij slecht bereik kun je wifimanager uitproberen of koop een wifipunt voor op zolder voor oplossen zijn daar kosten aan verbonden staat ook op de site als modem onder staat en jij op zolder dan kun je trager slechter verwachten.
De monteur heeft gezegd dat ik bezwaar moest maken, het probleem is nog steeds niet opgelost. Op zolder nog steeds storing en slecht bereik.
Ik ben daar niet bij geweest. Alles wat ik zie is een monteurs bon waarin staat dat het issue niet aan KPN lag en dat de monteur dus voorrijkosten heeft gerekend. Vervolgens staat jouw handtekening daar onder. Ik moet werken met de feiten.
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.