Skip to main content
Beantwoord

De app is waardeloos en nu moet ik monteurskosten betalen?


Mennomen Mennomen
Topper
Forum|alt.badge.img

Goedendag .

De app is echt waardeloos, geeft steeds aan dat ik niet verbonden bent met kpn en dat er geen verbinding is. Daardoor een monteur geregeld en nu moet ik 60 euro betalen voor de voorrijkosten, terwijl ik de app moest gebruiken van KPN. Heel raar en ik ga dus ook deze rekening niet betalen. De monteur gaf ook aan  dat de app waardeloos is.

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Beste antwoord door Erwin van KPN

Mennomen Mennomen schreef:

De monteur heeft gezegd dat ik bezwaar moest maken, het probleem is nog steeds niet opgelost. Op zolder nog steeds storing en slecht bereik. 

Ik ben daar niet bij geweest. Alles wat ik zie is een monteurs bon waarin staat dat het issue niet aan KPN lag en dat de monteur dus voorrijkosten heeft gerekend. Vervolgens staat jouw handtekening daar onder.  Ik moet werken met de feiten. 

Als monteur dit écht gezegd heeft dan lijkt een officiële klacht mij op z'n plaats. Dat kan via het formulier:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

21 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22048 reacties
  • 26 april 2022

Tv kijken met een goede beeldkwaliteit doe je met de tv ontvanger.


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27482 reacties
  • 28 april 2022

Hoi @Mennomen Mennomen . Welkom op het forum.

Ik weet nog niet wat er allemaal aan de hand is.  Wat is het probleem? En heeft de monteur dat ook opgelost?


Mennomen Mennomen
Topper
Forum|alt.badge.img

De eerste monteur heeft alles geïnstalleerd en de app geïnstalleerd. De plastic zat nog op de extender,  waardoor er slecht bereik was. Fout van de installateur. Daarna Geeft de app fouten aan dat de router steeds problemen geeft en dat ik niet verbonden ben met kpn netwerk, daardoor heb ik monteur gebeld. Monteur zegt nu, dat ik deze app niet moet gebruiken. Dat vind ik heel raar, maar ja. Nu zegt hij dat kpn netwerk het goed doet , en ik de voorrijkosten moet betalen. Maar dat ga ik niet doen.  Lijkt mij ook normaal.


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27482 reacties
  • 29 april 2022

Dus de monteur is langs geweest en toen werkte alles naar behoren?  Kun je anders je profiel aanvullen en mij daarna een seintje geven? Dan kan ik meekijken.


Mennomen Mennomen
Topper
Forum|alt.badge.img

M.ockeloen te Assen. **-**-****


*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


ArjanL3
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 285 reacties
  • 29 april 2022
Joep1965 schreef:

Tv kijken met een goede beeldkwaliteit doe je met de tv ontvanger.

Welke TV-Ontvanger? ChromeCast V3 of V4?


emielstroeve
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 616 reacties
  • 30 april 2022

plastic op de extender maakt niks uit voor je bereik, dat is gewoon om krasjes te voorkomen, verder geen fout. 

Heb je wel verbinding met wifi? Werken andere internet sites wel? Verwijder anders eerst eens het wifi netwerk en voeg dat weer opnieuw toe. 

Ps. je moet je profiel via de link hierboven invullen, niet je gegevens hier op de community zetten


huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14193 reacties
  • 30 april 2022

Hoi @Mennomen Mennomen 
Het is de bedoeling dat je je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel invult, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Mennomen Mennomen
Topper
Forum|alt.badge.img

 

 


huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14193 reacties
  • 30 april 2022

t Lukt niet he @Mennomen Mennomen ?
Vul je forumprofiel in door hier op  forumprofiel  te klikken.

Overal waar Privé bij staat is alleen door de KPN en door jou te zien.


Mennomen Mennomen
Topper
Forum|alt.badge.img

Het is al ingevuld


MachielAtsma
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5

Dus als ik goed lees is er een probleem met iTV app ? Is op tv of telefoon? Als niet goed werkt kan aan veel liggen maar een monteur is niet verantwoordelijk voor slecht werken van een app, die kijkt puur dat lijn in goede staat is werkt of niet werkt. Dus vrij normaal dan dat voorrijkosten zijn. 


Mennomen Mennomen
Topper
Forum|alt.badge.img

Nee, op de app van KPN stond dat ik niet verbonden bent met kpn, daarbij gaf hij steeds problemen aan, ik heb alles gedaan wat er werd aangegeven en de storing bleef bestaan, de app gaf mij aan dat ik een monteur hiervoor moet inschakelen, dus dat heb ik gedaan.


Mennomen Mennomen
Topper
Forum|alt.badge.img

Ik ga hiervoor donderdag wel naar de KPN winkel. 


Erwin van KPN
Moderator

Hoi @Mennomen Mennomen . Ik heb de bon van de monteur er bij gepakt.

Hier staat in dat het probleem niet van KPN kwam en de kosten staan er ook op. Hier heb jij ook voor getekend. Ik vrees dat ik daar dus weinig aan kan doen. 


Mennomen Mennomen
Topper
Forum|alt.badge.img

De monteur heeft gezegd dat ik bezwaar moest maken, het probleem is nog steeds niet opgelost. Op zolder nog steeds storing en slecht bereik. 


Mennomen Mennomen
Topper
Forum|alt.badge.img

Het probleem kwam wel van KPN, de app is geleverd door KPN en geeft bij mij storing aan, logisch dat ik dan een monteur daarvoor regel


MachielAtsma
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5
Mennomen Mennomen schreef:

Het probleem kwam wel van KPN, de app is geleverd door KPN en geeft bij mij storing aan, logisch dat ik dan een monteur daarvoor regel


 

Bij slecht bereik kun je wifimanager uitproberen of koop een wifipunt voor op zolder voor oplossen zijn daar kosten aan verbonden staat ook op de site als modem onder staat en jij op zolder dan kun je trager slechter verwachten. 


Mennomen Mennomen
Topper
Forum|alt.badge.img

Ik heb al 3 wifi punten gekocht bij kpn. De kleurt vaak oranje of paars, zelden groen


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27482 reacties
  • Antwoord
  • 7 mei 2022
Mennomen Mennomen schreef:

De monteur heeft gezegd dat ik bezwaar moest maken, het probleem is nog steeds niet opgelost. Op zolder nog steeds storing en slecht bereik. 

Ik ben daar niet bij geweest. Alles wat ik zie is een monteurs bon waarin staat dat het issue niet aan KPN lag en dat de monteur dus voorrijkosten heeft gerekend. Vervolgens staat jouw handtekening daar onder.  Ik moet werken met de feiten. 

Als monteur dit écht gezegd heeft dan lijkt een officiële klacht mij op z'n plaats. Dat kan via het formulier:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm


Mennomen Mennomen
Topper
Forum|alt.badge.img

Kpn heeft nog steeds niet gebeld