Skip to main content
Beantwoord

Op 1 Arris tv-ontvanger regelmatig haperend beeld en geluid


Hallo, één van mijn Arris ontvangers stoort steeds. Regelmatig happert het beeld of geluid. Als ik de ander Arris ontvanger plaats is dit probleem er niet.

Ik heb hem al eens gereset

Beste antwoord door Dennis Overbeek

Cm0123 schreef:

Ik heb de stekker er uit gehaald en er weer in 

Dat is nog geen reset van de TV ontvanger @Cm0123, je kunt dan het volgende doen.

Pak de afstandsbediening, druk dan op MENU:

Ga naar Systeem → Frisse start → OK (op het plaatje staat “installeer”, maar je moet “frisse start” hebben.)

 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+22

Beste @Cm0123,

Welke Arris tv ontvanger heb je:

  • 2952 v2
  • 5202 (4K)

En hoe is de tv ontvanger aangesloten met de modem, is dat bekabeld of verbonden met een draadloze verbindingsset? (DVS)


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 17 mei 2022

De 2952 v2. Hij is bekabeld aangesloten. Als ik een andere ontvangen plaats dan doet die het goed.

 

 


Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
Cm0123 schreef:

De 2952 v2. Hij is bekabeld aangesloten. Als ik een andere ontvangen plaats dan doet die het goed.

Je verteld dat je de ontvanger gereset hebt. Heb je de TV ontvanger een “Frisse start” gegeven? 🤔


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 17 mei 2022

Ik heb de stekker er uit gehaald en er weer in 


Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
Cm0123 schreef:

Ik heb de stekker er uit gehaald en er weer in 

Dat is nog geen reset van de TV ontvanger @Cm0123, je kunt dan het volgende doen.

Pak de afstandsbediening, druk dan op MENU:

Ga naar Systeem → Frisse start → OK (op het plaatje staat “installeer”, maar je moet “frisse start” hebben.)

 


Erwin van KPN
Moderator

Hoi @Cm0123 . Welkom op het forum.

Is het gelukt met resetten? 

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 12 juni 2022

Het resetten is wel gelukt..heeft alleen geen enkel effect gehad.

Het is nu eigenlijk nog veel slechter geworden


Erwin van KPN
Moderator

Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 13 juni 2022

Ik heb mijn profiel aangevuld


Erwin van KPN
Moderator

Ik vind op die achternaam geen vaste diensten. Kan het zijn dat het op naam van partner of familielid staat? Zo ja, zou  je die in het profiel kunnen zetten en daarna hier een seintje geven?