Skip to main content
Beantwoord

TV foutcode AVS-500-5005. Storing in de wijk?

• 1 juli 2022
  • 2 reacties
  • 195 keer bekeken

Vanochtend kon ik eerst geen video opnames wissen. Tv-ontvanger uitgezet, stekker er uit getrokken, modem gereset (stroom eraf), modem weer opgestart, stekker tv-ontvanger weer in stopcontact en tv- ontvanger weer aangezet. Gevolg: foutcode AVS-500-5005 (probleem met de server in het netwerk - tv-ontvanger teruggevallen naar beperkte modus)!

Opgezocht op website KPN naar storingen op mijn postcode: storing bekend. Verwachte oplossing: 15.00 uur. Heb een push melding ingesteld om op de hoogte te worden gesteld wanneer probleem is opgelost (niets meer vernomen uiteraard).Telefoontje vanochtend naar servicedesk XS4all: 'Is bekend idd. Storing is in het hele land'.

Inmiddels is het 18.30 uur: nog steeds zelfde foutmelding! Zelfde check als vanochtend op website KPN op mijn postcode: 'Er zijn geen storingen of onderhoudswerkzaamheden in deze regio gevonden'.

Wat nu? Hebben anderen momenteel hetzelfde probleem??? KPN: Weten jullie dat het probleem nog steeds bestaat en doen jullie er nog iets aan cq. wat kan ik eraan doen om het op te lossen???

Beste antwoord door Belgske27

@Joep1965: was ik net opnieuw aan het doen. Krijg nu, i.t.t. vanochtend, bij opnieuw opstarten wel weer 'de balk' van Welkom bij interactieve tv'. Fingers crossed dus…

Yep! Probleem is opgelost: Heb menu terug, alle zenders weer beschikbaar en kan ook weer opnames wissen. 😀

Bedankt i.i.g. voor uw reactie en meedenken. 👍

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22048 reacties
  • 1 juli 2022

Heb je de tv ontvanger al een "frisse start " gegeven?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • Antwoord
  • 1 juli 2022

@Joep1965: was ik net opnieuw aan het doen. Krijg nu, i.t.t. vanochtend, bij opnieuw opstarten wel weer 'de balk' van Welkom bij interactieve tv'. Fingers crossed dus…

Yep! Probleem is opgelost: Heb menu terug, alle zenders weer beschikbaar en kan ook weer opnames wissen. 😀

Bedankt i.i.g. voor uw reactie en meedenken. 👍