Skip to main content

Opgelost: Problemen KPN TV + apps (foutmeldingen STB-zap-01 / 500-10022)

  • 9 september 2022
  • 36 reacties
  • 1119 keer bekeken
Opgelost: Problemen KPN TV + apps (foutmeldingen STB-zap-01 / 500-10022)
Erik van KPN
Moderator

Storing KPN TV 


Er is op dit moment een algemene storing gaande met interactieve TV en de KPN iTV app. Op de tv ontvanger kun je de melding STB-zap-01 te zien krijgen. Via de apps of tv.kpn.com kun je 500-10022 te zien krijgen.

 

Update 9-9-2022 18:59 : De storing is opgelost.  Mocht je toch nog problemen ervaren laat het ons hier weten! 

 

We werken er hard aan om deze storing zo snel mogelijk te verhelpen.
Zodra we een update hebben met betrekking tot deze storing, zullen we dat in dit topic plaatsen. 

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

36 reacties

Is er een storing?
Vanmorgen kon ik het namelijk nog wel
Welk programma ik ook opgenomen hebt kan niet eens meer verder kijken erg vervelend


  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 9 september 2022

Ik krijg deze foutmelding ook bij alle 12 “opnames". Video niet gevonden dus. Ik heb er wel voor betaald.


Joris62
Superuser
Forum|alt.badge.img+9
  • Superuser
  • 1160 reacties
  • 9 september 2022

Op de ontvanger kan ik het op dit moment niet testen (ben niet thuis). Maar als ik het via de app  probeer dan krijg ik inderdaad bij elk programma 'Fout bij het starten van de video'. Gaat dus niet goed, nee.


  • Helper
  • 30 reacties
  • 9 september 2022

Hier in Sliedrecht hetzelfde probleem.   Eerder vandaag werkte het nog. Nu geen enkele opname bereikbaar. Ook niet via de app.


  • Topper
  • 11 reacties
  • 9 september 2022

Ongeacht welke browser ik gebruik, ook na compleet schoonmaken van alles blijft de error terug komen.

 

Ook ongeacht welke zender of welk programma ik wil kijken, live of terug kijken, maakt niet.

 

Moet daarna de website compleet opnieuw opstarten anders gebeurd er totaal niks.


  • Topper
  • 13 reacties
  • 9 september 2022

Weer eens een storing volgens mij. Gek dat de prijsverhogingen nooit last hebben van storingen.


  • 0 reacties
  • 9 september 2022

Hier (Noord Groningen) hetzelfde probleem.


Joris62
Superuser
Forum|alt.badge.img+9
  • Superuser
  • 1160 reacties
  • 9 september 2022

Het lijkt er inderdaad op dat er op dit moment problemen met het terugkijken van opnames zijn @GP46 . Het is dus eventjes afwachten tot dit opgelost is. (Dat je er wel voor betaald hebt klopt trouwens natuurlijk. Maar niet voor een 100% uptime. Storingen zijn nooit helemaal uit te sluiten, kunnen altijd gebeuren. En niet alleen bij KPN.)


  • 0 reacties
  • 9 september 2022
dryspec schreef:

Weer eens een storing volgens mij. Gek dat de prijsverhogingen nooit last hebben van storingen.

😂


  • Topper
  • 13 reacties
  • 9 september 2022

Hier hetzelfde probleem (Gem. Nissewaard), deze storing komt vaak voor en is meestal binnen redelijke tijd opgelost, soms binnen een paar uur, soms binnen 1 of 2 dagen. Behalve die ene keer dat het geloof ik bijna een week of zo duurde. Maar liever helemaal niet en zo snel mogelijk dus.


  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 9 september 2022

Ik heb pressies het zelfde probleem 

 

enorm vervelend… 

 

kan helemaal niks meer kijken 


  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 9 september 2022

Ik heb dezelfde problemen,  kan geen opnames meer zien,  en terugkijken lukt ook niet.  Sinds een paar dagen steeds haperend geluid. 

Alle stekkers eruit gehaald 3 minuten gewacht, nog steeds hetzelfde probleem,  HELP WIE WEET DE OPLOSSING 


  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 9 september 2022

Ik kijk iTV gewoon via Android op een Sony maar krijg er geen gang meer in, ideeënwereld foutcode 500-10022


Joris62
Superuser
Forum|alt.badge.img+9
  • Superuser
  • 1160 reacties
  • 9 september 2022

Het is een algemene storing @1956H . Oplossing is dan ook rustig afwachten tot die techneuten van KPN die storing verholpen hebben. Er zit helaas niets anders op.


  • Topper
  • 15 reacties
  • 9 september 2022

ik heb ook hetzelfde probleem

 


Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 89 reacties
  • 9 september 2022

Zelfde probleem in Rotterdam.


  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 9 september 2022

Ik heb ook exact hetzelfde.. blijf de foutcode 500-10022 krijgen.. iemand hier een oplossing voor?


wijnand52
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 9 september 2022

ook hier dezelfde melding, tot nu toe uiterst ontevreden over gebruikersvriendelijkheid nieuwe kastje als het vandaag nit werkt ga ik terug over op oude systeee


  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 9 september 2022

KPN Storingen - Hier vind je alle informatie   Er is een storing, ik heb hetzelfde probleem

 


  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 9 september 2022

Ik heb ook het zelfde probleem met dezelfde foutcode. 


Joris62
Superuser
Forum|alt.badge.img+9
  • Superuser
  • 1160 reacties
  • 9 september 2022
Jordie87 schreef:

Ik heb ook exact hetzelfde.. blijf de foutcode 500-10022 krijgen.. iemand hier een oplossing voor?

Op dit moment niet @Jordie87 . Zoals Eric zei is KPN aan het werk om deze storing zo spoedig mogelijk op te lossen. Daarop zullen wij effe moeten wachten.


Joris62
Superuser
Forum|alt.badge.img+9
  • Superuser
  • 1160 reacties
  • 9 september 2022
wijnand52 schreef:

ook hier dezelfde melding, tot nu toe uiterst ontevreden over gebruikersvriendelijkheid nieuwe kastje als het vandaag nit werkt ga ik terug over op oude systeee

Het heeft niks met een nieuwe kastje te maken, @wijnand52 . Het is een algemene storing, op alle kastjes, op de app, maakt niet uit. Terug gaan heeft dan in dit geval ook geen nut.


  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 9 september 2022

Goedemiddag,

Wij weten een film gehuurd (frozen2) voor mijn dochter zodat ze smiddags even rustig film kon kijken. Vanochtend even getest en toen was er niks aan de hand. Mijn dochter komt thuis en is beloofd dat ze de film mocht kijken echter krijgen we nu foutmelding stb-zap-01. Een foutmelding dat de video niet gevonden is. Je kan natuurlijk wel voorstellen dat mijn dochter en daardoor ik ook hier niet erg blij van wordt. Zeker omdat ik hier extra voor heb betaald. Ik hoop dat jullie die snel kunnen oplossen. 

 

Mvg Coen

 

Admin: bericht + reacties verplaatst naar storingstopic


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17523 reacties
  • 9 september 2022

Hallo @Celie er is helaas een algemene storing met interactieve TV en de KPN iTV app.

Houd het volgende topic in de gaten voor updates:

Problemen KPN TV + apps (foutmeldingen STB-zap-01 / 500-10022) | KPN Community


  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 9 september 2022

Ik neem aan dat jullie het wel op een leuke manier oplossen aangezien het om een gehuurde film gaat die binnen 2 dagen niet meer te zien is volgens de voorwaarden.