Skip to main content
Beantwoord

Positionering zenders in favorietenlijst aanpassen

• 21 oktober 2022
  • 4 reacties
  • 476 keer bekeken

Hallo,

Ik ben net overgestapt van Ziggo naar KPN. Na wat opstart probleempjes met het modem (spontane reboots om het kwartier) nu een stabiele verbinding. Maar ik erger mij verschrikkelijk aan het feit dat je zelf niet de volgorde kan bepalen van je favorietenlijst. Dit is iets dat Ziggo wel biedt. Even advies gevraagd bij mijn broer, die al jaren KPN heeft. Maar die wist niet eens dat hij HD glas zenders erbij had gekregen met zijn overstap naar glas; dat hadden ze niet verteld. Dus keek hij nog steeds naar de normale HD  zenders. Immers 1 = NPO 1 2= NPO=2 toch?? Ik denk dat er veel mensen zijn zoals mijn broer, niet echt reclame voor KPN lijkt mij. Wanneer maakt KPN het mogelijk om zelf de positie aan te kunnen geven in de favorieten of zorg ervoor dat de glas zenders vanaf 1 beginnen.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @VisualRob ,

Deze twee wensen zijn al veel vaker ingediend. Logisch natuurlijk, want daar hebben veel mensen baat bij. 

Maar een snelle invoering is niet te verwachten. 

Wat betreft de glaszenders vanaf positie één. Lees dit topic maar eens:

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36941 reacties
  • Antwoord
  • 21 oktober 2022

Hallo @VisualRob ,

Deze twee wensen zijn al veel vaker ingediend. Logisch natuurlijk, want daar hebben veel mensen baat bij. 

Maar een snelle invoering is niet te verwachten. 

Wat betreft de glaszenders vanaf positie één. Lees dit topic maar eens:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 21 oktober 2022

Ongelofelijk, dit lijkt mij toch geen “rocket science”

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36941 reacties
  • 21 oktober 2022

Ik ben het met je eens hoor. Zelf vind ik het zelf indelen van mijn zenderlijst een absolute must. Zelf kijk ik geen KPN-TV, maar ik gebruik Digitenne (met een CI+-module) via een eigen ontvanger.  En daarmee kan ik wel zelf mijn zendervolgorde instellen.  

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 13003 reacties
  • 21 oktober 2022
VisualRob schreef:

Ongelofelijk, dit lijkt mij toch geen “rocket science”

Ga ook naar de link in de mail van @Noordzee 

En geef ook daar je mening.

Hoe meer mensen daar hun mening geven, hoe sneller KPN het toch een keer moet aanpassen.

En het vreemde is, dat het zelfs voor KPN in hun eigen voordeel is.