Skip to main content
Beantwoord

TV-ontvangers is oud en valt regelmatig uit?

• 25 oktober 2022
  • 6 reacties
  • 69 keer bekeken

Mijn tv ontvanger is al oud en valt steeds uit. 

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hoi @Tv ontvanger 2 en welkom op het forum! De makkelijkste manier om te controleren of je de ontvanger om kunt ruilen is door onze apparatuur wisselen servicetool te gebruiken. Mocht die aangeven dat de ontvanger niet verouderd is, doorloop dan de stappen op onze storingspagina. Controleer met name hoe de ontvanger aangesloten is, en test de verbinding door de ontvanger rechtstreeks met een internetkabel op je modem aan te sluiten. De ontvanger resetten wil ook vaak helpen. Hopelijk lukt het zo! 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22094 reacties
  • 25 oktober 2022

Dag @Tv ontvanger 2 welk type ontvanger heeft u?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 25 oktober 2022

Ik heb zo een zwart kastje

rechts onderin lampje rood en groen als deze aan is

valt heel vaak uit

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 25 oktober 2022
Tv ontvanger 2 schreef:

Ik heb zo een zwart kastje

rechts onderin lampje rood en groen als deze aan is

valt heel vaak uit

Staat er een Motorola logo bovenop?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 25 oktober 2022

Op de plaats van dat logo staat er bij mij ARRIS

cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 1840 reacties
  • 25 oktober 2022

Goedeavond beste als het een Motorola is die kunt u omruilen voor een nieuwe decoder beld gratis 0800 0402 kpn voor omruilen.👍🙂

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7607 reacties
  • Antwoord
  • 28 oktober 2022

Hoi @Tv ontvanger 2 en welkom op het forum! De makkelijkste manier om te controleren of je de ontvanger om kunt ruilen is door onze apparatuur wisselen servicetool te gebruiken. Mocht die aangeven dat de ontvanger niet verouderd is, doorloop dan de stappen op onze storingspagina. Controleer met name hoe de ontvanger aangesloten is, en test de verbinding door de ontvanger rechtstreeks met een internetkabel op je modem aan te sluiten. De ontvanger resetten wil ook vaak helpen. Hopelijk lukt het zo!