Hoi @WesleyBakker, het blijft nog even via de browser kijken dan. Het antwoord van 2 maanden geleden staat nog steeds:
JanZ_ schreef:
De ontwikkelaars zijn hiervan op de hoogte maar geven ook aan dat ze niet verwachten dat dit op korte termijn zal worden aangepast. Waarschijnlijk niet het gewenste antwoord maar daar zullen we het voorlopig mee moeten doen.
Dat klinkt meer als “Uit fase” dan spatial stereo. Maar ik ben het met je eens, je moet niet knoeien met audio. Ik heb geen toonregeling op m’n buizenversterker en luister audio “as is” oftewel zoals het bedoeld is. Niks mis mee en als het dan wat slechter klinkt hebben ze daar waarschijnlijk een bedoeling mee gehad. Maar het meeste klinkt verreweg het allermooiste als je er niks aan doet.
Hoi @WesleyBakker, het blijft nog even via de browser kijken dan. Het antwoord van 2 maanden geleden staat nog steeds:
JanZ_ schreef:
De ontwikkelaars zijn hiervan op de hoogte maar geven ook aan dat ze niet verwachten dat dit op korte termijn zal worden aangepast. Waarschijnlijk niet het gewenste antwoord maar daar zullen we het voorlopig mee moeten doen.
Eh, via welke '’app'’ kijk je / gebruik je de airpods waarbij het hol klinkt?
Bedoel je daarmee de TV+ box? Zet deze dan eens op unicast onder Video Mode. Dat is, vooralsnog, namelijk stereo en niet dolby surround. Is het dan (unicast) opgelost?.
Het is echt alleen via de TV app op iOs icm Airpods Pro. via de browser op iOs klinkt het gewoon normaal. De app klinkt gewoon raar. Als je je hoofd draait naar rechts, hoor je dat het geluid precies uit het midden komt, dus meer vanuit je linkeroortje. Normaal is dit alleen zo als je ruimtelijk geluid aanzet via je apparaat. Heel raar dat KPN zo krampachtig reageert. Via de browser is het wel gewoon zoals het hoort dus de app heeft een verkeerde instelling
Zoals eerder vermeld is het probleem bekend bij de ontwikkelaars, en dat het helaas niet op korte termijn opgelost gaat worden. Ik begrijp echt wel dat het balen is, maar ik kan er nu niet meer van maken. Hoe graag ik dat ook wil.
Voor nu is het nog even via de browser kijken.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.