Sinds ik de nieuwe setup box (Android) van KPN heb gekregen gaat het toch vaker mis dan met de oude box
Ik heb 2 Android tv+ kastjes en beide hebben het zelfde probleem maar niet tegelijk
De volgende problemen komen soms voor niet continue:
- Bij opstarten zwart beeld maar wel geluid (Alles uit zetten en na 10 seconden weer aan, en alles doet het weer normaal
- Het vanzelf opeens updaten terwijl ik een programma live zit te kijken, programma weg of ik kan naar begin gemist en een half uur hetzelfde nogmaals kijken.
- Een opgenomen programma doorspoelen (bv de reclame) en dan is het geluid opeens heel zacht. (Als ik uit het opgenomen programma gaat, dan naar live, en weer terug naar het opgenomen programma is het geluid weer normaal.
- Bij een aantal zenders loopt beeld en geluid niet synchroon, Bij de publieke en de zenders t/m 11 geen problemen. Probeer ik geluid en beeld wel synchroon te krijgen dan heb ik bij de zenders op 1 t/m 11 weer een probleem.
- Het totaal vast lopen kan de setup box, alleen een harde reset is dan de oplossing (stroom eraf. 1 kastje heeft hier meer last van dan de andere)
Deze problemen zijn niet continue, soms gaat het ook weken goed maar irritant is het wel.
Het niet synchroon lopen van een aantal zenders is wel continue
Iemand een idee????