Beste,
Ik krijg sinds dit weekend regelmatig dat de ITV app vast loopt met melding Sorry kan de video niet afspelen.
Hierna moet ik de app steeds opnieuw instaleren.
Is hier iets tegen te doen?
Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt
Beste,
Ik krijg sinds dit weekend regelmatig dat de ITV app vast loopt met melding Sorry kan de video niet afspelen.
Hierna moet ik de app steeds opnieuw instaleren.
Is hier iets tegen te doen?
Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt
Beste antwoord door TV Apps Team
Voor 99% zeker zijn we nu zeker dat het kwam door netwerk load issues op de videoservers in die periode begin maart. Die zijn vorige week opgelost. Dus het is logisch dat die klachten zich niet meer voordoen sindsdien vanuit dat perspectief.
De ene cliënt is daar gevoeliger voor dan de andere. Het kwam al eerder naar voren dat de nieuwste smarttv's het meest gevoelig zijn voor kleine ‘irritaties’ in de distributie van de videosignalen. Meeste andere cliënts accepteren dat nét iets beter en stoppen er dan niet meteen mee, vandaar vooral nieuwere TV's met deze klachten.
Goede nieuws is dus dat het dan eigenlijk bekend is nu waarom dit zich enige tijd voordeed waarom enkelingen daar last van hadden. Toch een generieke storing, excuses.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.