Hallo,
Gisteren avond 1.50uur ongeveer met een aller aardigst medewerker aan de telefoon. George heeft meegekeken na “overnemen” van mijn PC en geconstateerd dat al mijn instellingen goed staan vwb Viaplay. Dat dezelfde gegevens (email) gebruikt worden om te matchen bij beide diensten. Hij gaf aan dat er een ticket gemaakt zou worden om uit te zoeken wat het probleem was en mij helpen. Ik heb op 29/02 Viaplay via KPN afgerekend/geactiveerd. Dit wordt na doorlopen alle stappen ook bevestigd via een Viaplay email. Echter Formule 1 kijken is nog altijd niet mogelijk. Dit wordt het 2e weekend zonder mogelijkheid Viaplay kijken en waar ik wel voor betaald heb.
Zojuist werd ik gebeld door een KPN medewerker welke reageerde op het ticket dat door George gisteren avond is aangemaakt. Deze meneer kwam niet verder dan op zeer hautaine wijze uit te spreken “dat u Viaplay moet bellen en dit geen KPN probleem is. Ik verwijs u slechts naar de voorwaarden". En dit nog maar paar keer herhalende zonder enig inlevingsvermogen of vriendelijkheid. Tevens zou het volgens hem onmogelijk zijn dat de KPN medewerker met mij mee had gekeken in mijn Viaplay account. Bijzonder, want deze heeft gisteren met mijn goedkeuring mee kunnen kijken op mijn PC. Maar fijn dat ik dan voor leugenaar neergezet wordt.
Vanwege de toon en setting van dit gesprek zojuist zijn mij echt alle haren rechtop gaan staan, George zijn inzet gisteren ten spijt. Ik neem een product bij KPN af met een reden: alles onder 1 dak. Dat de koppeling met de partner dan niet lijkt te werken is een probleem waar ik niks aan kan doen. Ik ben al een jaar of 20 bij KPN misschien, maar wil nu graag weten hoe ik per direct mijn Viaplay kan opzeggen en aansluitend mijn KPN abonnement voor al mijn services kan beëindigen. Dit kan ik niet op de website vinden. Ik vind het jammer want was altijd best tevreden, maar de behandeling zoals nu gaat me tandje te ver. Graag verneem ik hoe dit het beste en snelste geregeld kan worden.
Vriendelijk bedankt.
Beantwoord
Viaplay besteld en geactiveerd maar kijken lukt niet
Beste antwoord door joop2011
KPN is niets meer of minder dan een tussenpersoon voor de facturatie.
Voor problemen, etc. moet je bij ViaPlay zijn.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.