Tv kijken via KPN TV app (versie 3.0.22) op mijn LG TV werkt over algemeen goed genoeg, alleen sinds een tijdje kan ik geen opgenomen programma's meer kijken. Live tv kijken werkt wel, maar het afspelen van opgenomen programma's gaat mis met foutmelding "er is een probleem met het afspelen van video". Dit werkt wel gewoon op de tv box, maar dus niet via de app, kan dit opgelost worden?
p.s. Hier geplaatst omdat ik nergens de optie zag om dit probleem rechtstreeks bij KPN support aan te melden?
Beste antwoord door Mark02
@Erik van KPN Sinds het issue van afgelopen weekend is opgelost (waarbij ik btw ook 2 dagen lang niets kon terugkijken op tv box), doet ook ineens het afspelen vanaf de app van opgenomen programma's het weer. Is die storing toch ergens goed voor geweest en lag dus blijkbaar ergens in die configuratie? Had afgelopen maandag nog wel issue dat er constant haperingen zaten in het afspelen, maar dat lijkt nu ook in orde.
Hoi @Mark02, welkom! Kun je echt helemaal geen opnames meer bekijken? Of gaat het om bepaalde opnames die het niet doen? Zou je, in dat geval, wat voorbeelden kunnen noemen?
Nee inderdaad geen enkele opname is af te spelen via de LG app. Hij laat zelfs zien waar je gebleven was op settopbox wanneer je zegt afspelen, maar dan wacht icoon van ik ga laden en vlak daarna die melding en dan kan je alleen nog sluiten/terug.
@Erik van KPN Ik heb de app verwijderd, tv helemaal uit (stroom er zelfs af), weer opgestart, app weer geinstalleerd, inloggen en… zelfde issue. Heeft dus niet geholpen helaas.
Excuses, @Mark02! Hmmm, dit is ook niet echt wat ik had verwacht. Heb er ook niet direct een oplossing voor. Zou je jouw forumprofiel willen invullen en reageren als je dat gedaan hebt? Dan kan ik hiervoor een melding aanmaken.
@Erik van KPN Sinds het issue van afgelopen weekend is opgelost (waarbij ik btw ook 2 dagen lang niets kon terugkijken op tv box), doet ook ineens het afspelen vanaf de app van opgenomen programma's het weer. Is die storing toch ergens goed voor geweest en lag dus blijkbaar ergens in die configuratie? Had afgelopen maandag nog wel issue dat er constant haperingen zaten in het afspelen, maar dat lijkt nu ook in orde.
Ha, geluk bij een ongeluk zullen we maar zeggen dan 😄
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.