Skip to main content
Beantwoord

Terugkijken opname op iPad stopt steeds en springt naar begin

  • 2 mei 2024
  • 2 reacties
  • 74 keer bekeken

Waarom speelt het programma wat ik heb opgenomen niet normaal af op mijn iPad. Het stopt steeds en springt steeds terug naar het begin, echt waardeloos en dan moet je ook nog 4,50 euro per maand betalen om op te nemen maar fatsoenlijk terugkijken kan niet. Los het op kpn

Beste antwoord door Bango

Sinds zaterdag doet de app het weer goed. Dus ik weet niet wat er aan de hand is geweest. Bedankt voor uw melding.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi en welkom bij de KPN Community @Bango.

Ik lees dat opnames kijken op je iPad niet lekker werkt. Voor de snelste hulp kan je bellen met onze klantenservice op 0800-0402. Mijn collega's helpen je dan meteen verder.

We denken hier op het forum natuurlijk ook graag mee als je dat wilt, dat kan iets langer duren. Kan je in dat geval meer vertellen: Heb je de KPN TV app of de TV+ app op jouw iPad? Het gaat om het kijken van opnames lees ik, gaat programma's terugkijken en live tv kijken wel goed? Als je de TV app verwijdert en opnieuw op je iPad installeert, hoe gaat het dan? 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 6 mei 2024

Sinds zaterdag doet de app het weer goed. Dus ik weet niet wat er aan de hand is geweest. Bedankt voor uw melding.