Skip to main content
Beantwoord

Opgenomen programma’s op iPad app niet zichtbaar op de tv box

  • 28 mei 2024
  • 1 reactie
  • 18 keer bekeken

Hoi Sinds 2 weken zijn de opnames die ik plan met mijn app op mijn mobiel niet zichtbaar op de tv box.

ik kan ze op mijn mobiel kijken maar niet op tv.
Programma’s die ik opneem via de tv gids op de tv worden wel opgenomen. 
Programma’s deleten op de tv heeft geen invloed op de app daar blijven ze gewoon staan. 
Resetten van tv box meerdere malen gedaan maar geen resultaat. 
mvg Boris

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @Borist, welkom op onze community! Dit is een bekend issue, als je op de app opnieuw inlogt synchroniseert de app met de opnames die op de TV ontvanger staan. Met een komende update wordt dit weer opgelost.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15458 reacties
  • Antwoord
  • 29 mei 2024

Hoi @Borist, welkom op onze community! Dit is een bekend issue, als je op de app opnieuw inlogt synchroniseert de app met de opnames die op de TV ontvanger staan. Met een komende update wordt dit weer opgelost.