@Barry72 Ik splits de onderwerpen weer even, om het overzichtelijk te houden :)
Ik ben wel benieuwd: Gebruik je de Smart TV app op dezelfde tv of op een tweede tv? Of is dit puur als alternatief op de TV+ Box? Deze foutcode geeft een communicatieprobleem aan tussen de app en ons netwerk. Weet dat de Smart TV app een optie is, maar geen volwaardige vervanger voor een tv-ontvanger. Er wordt wel onderzoek gedaan naar deze foutcode bij onze technische dienst, maar ik kan je niet beloven hoe snel dat verbeterd of opgelost gaat worden. Ons advies is eigenlijk vooral om een tv-ontvanger bij je tv te gebruiken voor de beste ervaring.
Voor wat de TV+ Box betreft: Kan je me vertellen hoe je jouw geluidsinstellingen nu hebt staan, in de TV+ Box? In dit artikel lees je hoe je die geluidsinstellingen kunt vinden en je vindt er ook meteen tips over hoe je ze het beste kunt instellen. Vooral ook de geavanceerde geluidsinstellingen (verder onderin het artikel). Die zijn van grote invloed.
En probeer dit eens voor dat je noemt dat het geluid zacht is: Google knopje gebruiken en inspreken ‘volume maximaal’. Dit wil wel eens helpen bij zacht volume. Ik ben benieuwd of het bij jou ook helpt!