Goedendag, wij hebben twee TV ontvangers die terugkijken niet meer toelaten. Het zijn oudere ontvangers waarvan de oudste in 2015 is geleverd. Zie foto, deze aanwijzingen heb ik al tig keer geprobeerd.
Is er een mogelijkheid om dit te verhelpen of om nieuwere tv ontvangers te krijgen?
Geef jouw ontvanger eerst eens een herstart of een frisse start. Hieronder staat de instructie.
Werkt dat niet? Dan kun je vanaf 8.00 bellen met 0800-0402 voor het eventueel omwisselen van een ontvanger. KPN vervangt jouw ontvanger echter alleen maar indien deze defect is. Tenzij je nog een hele oude Motorola hebt, maar dat kan ik me bijna niet meer voorstellen.
Haal de stekker uit het stopcontact, of de stroomplug uit de tv-ontvanger
Wacht minimaal 30 seconden
Steek de stekker of stroomplug er weer in en wacht tot de tv-ontvanger is opgestart
Controleer nadat de tv-ontvanger opnieuw is opgestart of het probleem is opgelost.
Geef de tv-ontvanger een frisse start (reset)
Heb je de tv-ontvanger opnieuw opgestart, maar helpt dit niet? Geef de tv-ontvanger een ‘frisse start’. Hierdoor worden de gegevens van je ontvanger opnieuw ingeladen.
Instructie:
Druk op Menu op de afstandsbediening.
Ga naar Instellingen.
Ga naar Systeem.
Ga naar Terug naar fabrieksinstellingen en kies Frisse start.
Kies "ja" zodra dit in het pop up scherm verschijnt. De ontvanger gaat daarna opnieuw opstarten
Na een frisse start, moet je opnieuw inloggen bij apps zoals Netflix. Houd je inloggegevens dus bij de hand.
@Nick83 talloze keren. Met regelmaat maken de tv ontvangers ook geen verbinding met het netwerk. Een harde reset van het modem is dan het enige wat helpt
Is de tv ontvanger rechtstreeks bekabeld op de Experiabox aangesloten? U gebruikt geen draadloze verbindingset? Er zit geen switch of iets anders tussen?
Geef jouw ontvanger eerst eens een herstart of een frisse start. Hieronder staat de instructie.
Werkt dat niet? Dan kun je vanaf 8.00 bellen met 0800-0402 voor het eventueel omwisselen van een ontvanger. KPN vervangt jouw ontvanger echter alleen maar indien deze defect is. Tenzij je nog een hele oude Motorola hebt, maar dat kan ik me bijna niet meer voorstellen.
JanStM schreef:
Het zijn beide motorola's, zal het typenummer nakijken als ik thuis ben. Ik zal het 0800 nummer dan meteen bellen.
Dank
Apart, die Motorola’s hadden al veel eerder omgewisseld moeten/kunnen worden.
Maar inderdaad, zoals al in mijn eerste reactie vermeld, dan even bellen met 0800-0402.
Nou 9 jaar mag die oude meuk toch wel eens vervangen worden...
9 jaar voor een tv ontvanger valt wel mee. Jan schrijft dat ze 9 jaar geleden gelevert zijn. Maar misschien waren ze toen al 5 jaar oud.​​
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.