Skip to main content
Beantwoord

De optie "Verder kijken" mist in het overzicht in KPN TV+

  • 27 september 2024
  • 4 reacties
  • 490 keer bekeken

Als ik een bepaalde opname halverwege stop, of een programma simpelweg terugkijk en halverwege stop, verwacht ik dat deze verschijnt onder de sectie “Verder kijken”. Ik heb deze optie aanstaan.

Maar helaas zie ik deze sectie niet verschijnen, ook niet na een restart. Alleen “nu op tv” en Apps (rest is gedisabled behalve verder kijken uiteraard).

Enig idee of ik iets fout doe of dat het simpelweg nog niet werkt?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo @giejay, goede vraag die jij stelt. Het antwoord luidt als volgt:

We gaan in de nabije toekomst Verder Kijken uit breiden met onze eigen programma's (Terugkijken, Opnames etc). Op dit moment werkt deze optie enkel nog voor streamingsdiensten zoals HBO Max en Netflix. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 11407 reacties
  • Antwoord
  • 1 oktober 2024

Hallo @giejay, goede vraag die jij stelt. Het antwoord luidt als volgt:

We gaan in de nabije toekomst Verder Kijken uit breiden met onze eigen programma's (Terugkijken, Opnames etc). Op dit moment werkt deze optie enkel nog voor streamingsdiensten zoals HBO Max en Netflix. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 1 oktober 2024

Bedankt voor je reactie Jeroen. Vraag ik mij toch nog even af waarom het wel werkt op Android mobiel, maar niet op TV of website. Backend lijkt er klaar voor te zijn;)

 

 


  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 16 december 2024

Ik was opzoek naar deze vraag, vind het raar dat het ‘verder kijken’ er niet eens tussen staat, ondanks ik dit aan/ uit/ aan en bovenaan heb gezet, maar ik kijk ook geen HBO oid, dus dat zal het zijn (er valt niets terug te kijken?).

Ik kom van Ziggo, daar ken ik het menu ‘verder kijken’ van. 
Jammer dat je nu steeds naar opnames moet en erdoorheen moet zoeken. 
Lijkt me een simpele aanpassing met veel impact.

 

Verder zou ik als ex Ziggo klant, veel plezier hebben aan de functie dat ‘pijltje terug’ ook werkt in het home menu, dat je terug naar de huidige zender gaat. 

 


Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • 63 reacties
  • 19 februari 2025

Hoe staat het hier nu mee?

Zou deze functie wel heel erg waarderen voor niet-streaming programma’s.

Vind het ook wel vreemd dat je het wel kan kiezen voor op de startpagina, maar dat het maar voor een beperkt aantal klanten werkt (zonder dat dat uitgelegd wordt, en je die info alleen hier kan vinden).