Skip to main content
Beantwoord

Buitenlandse publieke zenders niet meer in gids

• 7 november 2024
  • 5 reacties
  • 72 keer bekeken

Sinds ongeveer een week vind ik de publieke zenders van Belgiƫ, Duitsland en Engeland niet meer in de gids op mijn Windows laptop. Lastig opnemen zo.

Beste antwoord door Noordzee

KnarF55 schreef:

Ze staan er ineens weer, vreemd hoor. Ook in de IOS-app waren ze gister ineens weg.

Het kan er toch niet mee te maken hebben dat ik de afgelopen week niet thuis was? Dat heb ik niet eerder meegemaakt en zou ook betekenen dat ik buitenshuis van een heleboel zenders niet kan opnemen. Wie kan hier iets zinnigs over zeggen?

@KnarF55 

Het was gewoon een tijdelijke storing. Daar hoef je verder niets achter te zoeken. 

Bekijk origineel

5 reacties

• Auteur
  • 53 reacties
  • 8 november 2024

Ze staan er ineens weer, vreemd hoor. Ook in de IOS-app waren ze gister ineens weg.

Het kan er toch niet mee te maken hebben dat ik de afgelopen week niet thuis was? Dat heb ik niet eerder meegemaakt en zou ook betekenen dat ik buitenshuis van een heleboel zenders niet kan opnemen. Wie kan hier iets zinnigs over zeggen?

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27465 reacties
  • 11 november 2024
KnarF55 schreef:

Hoi @KnarF55 .  Opnemen zou gewoon moeten kunnen. Mits je de opnames thuis op je vast verbinding bekijkt. Er gelden namelijk wel restricties voor het terugkijken van bepaalde uitzendingen buitenshuis. Dat heeft allemaal met rechten te maken. 

• Auteur
  • 53 reacties
  • 11 november 2024

Hallo Erwin, als bepaalde zenders niet in de gids staan kun je er ook niet van opnemen, toch? Dat ik opnames niet overal kan kijken is me bekend.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36560 reacties
  • Antwoord
  • 11 november 2024
KnarF55 schreef:

@KnarF55 

Het was gewoon een tijdelijke storing. Daar hoef je verder niets achter te zoeken. 

• Auteur
  • 53 reacties
  • 12 november 2024

OkƩ, dank je.

Reageer