Ik lees op dit forum dat er meedere vragen zijn (geweest) over het KPN+ kastje en geluidproblemen.
het gaat dan bij mij om het geluid dat bij opstarten niet werkt. Als dan uiteindelijk het wel werkt dan merk ik dat het geluid “achterloopt”.
mijn situatie is dat ik een Denon X2800H heb met de goede MDMI kabels (ontvangen van KPN) met een goede internet aansluiting, voledig bekabeld.
Heb al vaak met KPN storingsdienst gesproken, meedere keren allles doorgemeten en alles lijkt goed te werken gezien vanaf de buitenkant.
Mijn tweede kastje werkt prima in de slaapkamer maar daar zit geen denon versterker of iets anders tussen. Wissel ik de kastjes om dan blijft mijn probleem in mijn woonkamer.
waarom start het geluid niet bij opstarten valt het beeld soms ook weg en loopt het geluid achter. Na wederom alles in de fabrieks stand terug gezet te hebben dan zijn er “tijdelijk” duidelijk veel minder problemen.
En zie hier mijn probleem zit er iets tussen dan weet ik niet hoe ik dit kan oplossen. Nu kan ik straks niet anders om mijn abbo op te zeggen om via een een andere provider weer normaal gebruik te maken van het thuissysteem.
ik weet inmiddels dat ik niet de enige bent met een soortgelijk probleem. Kortom help 😏