Skip to main content
Beantwoord

Terugkijken niet mogelijk op Smart TV app met Samsung TV

• 7 december 2024
  • 1 reactie
  • 60 keer bekeken

Goedendag,

Ik heb exact hetzelfde probleem als in topic hieronder weergegeven.  Ik kon daar niet meer op reageren, dus vandaar een nieuw topic. Het gaat om:

Er wordt in bovenstaande topic gesuggereerd dat oude tv's niet ondersteund worden. Ik heb een spiksplinternieuwe Samsung TV (model 2024)  type : UE50DU7100KXXN en ervaar precies hetzelfde probleem.

App geïnstalleerd, alles werkt zoals het hoort, enkel zodra je terugkijken kiest dan krijg ik de melding: Sorry. Kan de video niet laden, probeer het later opnieuw. Maakt niet uit welk programma ik kies en hoelang geleden.

TV software is up to date.

Is er inmiddels bekend waarom we deze meldingen krijgen? Met de ontvanger ertussen werkt het dus wel gewoon.

Groet, Dennis

Beste antwoord door PeterG

Ja. Het is bekend met een Samsung. De browser van Samsung, die de app gebruikt, kan om onduidelijke redenen de url's niet vinden. 

Diverse pogingen dit te fixen zijn nog niet geslaagd. Het advies is voorlopig de ontvanger te gebruiken. In verband met meer mogelijkheden én beter beeld is voorlopig het advies de ontvanger te gebruiken. Sowieso op het hoofdtoestel. 

Er komt een nieuwe app, maar dat duurt nog maanden. 

Ik gebruik op mijn Samsung ook de ontvanger. En de gids in de app is een draak. Nog afgezien van het feit dat je diverse zenders via de app niet kan terugkijken. Of lastiger, de opnames niet kan afspelen. Zoals BBC First. Met de ontvanger kan dat wel.

Bekijk origineel

1 reactie

PeterG
Superuser
  • 61156 reacties
  • Antwoord
  • 7 december 2024

Ja. Het is bekend met een Samsung. De browser van Samsung, die de app gebruikt, kan om onduidelijke redenen de url's niet vinden. 

Diverse pogingen dit te fixen zijn nog niet geslaagd. Het advies is voorlopig de ontvanger te gebruiken. In verband met meer mogelijkheden én beter beeld is voorlopig het advies de ontvanger te gebruiken. Sowieso op het hoofdtoestel. 

Er komt een nieuwe app, maar dat duurt nog maanden. 

Ik gebruik op mijn Samsung ook de ontvanger. En de gids in de app is een draak. Nog afgezien van het feit dat je diverse zenders via de app niet kan terugkijken. Of lastiger, de opnames niet kan afspelen. Zoals BBC First. Met de ontvanger kan dat wel.

Reageer