Skip to main content
Beantwoord

Opstarten KPN TV+ Box duurt erg lang

  • 2 januari 2025
  • 5 reacties
  • 575 keer bekeken

als ik de box inschakel duurt het een kleine drie minuten voor dat ik beeld krijg. Is dit normaal was voor heen namelijk niet zo

Beste antwoord door Noordzee

​@parie 

Volg dit topic voor de status van deze storing:

 

 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36401 reacties
  • 2 januari 2025

Hallo ​@parie ,

Het probleem is bekend. Je kunt ter verbetering de ecostand aanpassen en een reset uitvoeren. 

Ecostand: 


 

Reset ontvanger: 

Om rekening mee te houden

Voordat je jouw KPN TV+ Box reset, is het belangrijk om rekening te houden met het volgende: 

  • Je moet de eerste installatie opnieuw doorlopen.
  • De KPN TV+ Box blijft gekoppeld aan je TV account. Het is dus niet nodig om je TV abonnementsnummer en pincode opnieuw in te voeren.
  • Het wifi netwerk in de TV+ Box wordt gewist. Had je de Box dan ook via wifi verbonden, dan moet je dit opnieuw verbinden en het wifi wachtwoord invoeren.
  • Alle accountgegevens van apps zoals Netflix en Disney+ worden gewist, je moet hier dus opnieuw inloggen.
  • De instellingen van je afstandsbediening blijven behouden.

De instructie: 

 

edit : 6-1-2025

Goed nieuws! We hebben een oplossing. Dit wordt uitgerold als een update waarvan we komende nacht de eerste groep doen. Meer informatie in deze product update:

 


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27406 reacties
  • 3 januari 2025

Hoi ​@parie . Heb je hier iets aan gehad? Stond de eco stand aan? 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 3 januari 2025

beste Erwin van KPN,

begrijp je reactie alleen ben ik er niet echt gelukkig mee. Ben serieus benieuwd wat meer moeite kost de bijna drie minuten tot kpn het opgelost heeft of alle user id's - inlog parameters e.d. en veel instellingen niet alleen op de box maar ook op alle door ons gezin gebruikte devices wijzigen

 

Arie

 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36401 reacties
  • Antwoord
  • 4 januari 2025

​@parie 

Volg dit topic voor de status van deze storing:

 

 


  • Topper
  • 12 reacties
  • 5 januari 2025
Noordzee schreef:

Hallo ​@parie ,

Het probleem is bekend. Je kunt ter verbetering de ecostand aanpassen en een reset uitvoeren. 

Ecostand: 


 

Reset ontvanger: 

Om rekening mee te houden

Voordat je jouw KPN TV+ Box reset, is het belangrijk om rekening te houden met het volgende: 

  • Je moet de eerste installatie opnieuw doorlopen.
  • De KPN TV+ Box blijft gekoppeld aan je TV account. Het is dus niet nodig om je TV abonnementsnummer en pincode opnieuw in te voeren.
  • Het wifi netwerk in de TV+ Box wordt gewist. Had je de Box dan ook via wifi verbonden, dan moet je dit opnieuw verbinden en het wifi wachtwoord invoeren.
  • Alle accountgegevens van apps zoals Netflix en Disney+ worden gewist, je moet hier dus opnieuw inloggen.
  • De instellingen van je afstandsbediening blijven behouden.

De instructie: 

 

Een reset was bij mij voldoende.