al bijna 1 jaar, nadat we een andere ontvanger kregen, hebben we veel last van stilstaand en haperend beeld. Iedere keer horen we weer hetzelfde verhaal, ook2nieuwe ontvangers gehad, van beurzen merk, omgewisseld van boven naar beneden, maar hielp allemaal niks. 3x zouden ze er een case van maken, ja 3x, dan zou er een monteur komen. Maar die moet nog steeds komen. We waren al overgestapt naar Delta, maar door problemen van Delta, is dit geannuleerd, ook die houden hun woord niet, wie kan je wel vertrouwen. We hadden voor deze kleine ontvangers, een wat grotere, nooit geen problemen, en nu deze dagen, slecht opstarten, geen beeld, je hoort af en toe stemmen. Valt vaak uit, wel opstarten, we betalen ruim 70 euro, voor wat, voor slecht beeld en geluid. Dan vraag je om compensatie, voor de rommel, die ze hebben. Die krijg je niet. Wie weet er een goede, behalve Ziggo, dat mag van KPN hier niet pglasvezel. Ook met Ziggo nooit problemen. KPN heeft nu een nieuwe ontvanger???? Maar laat er niks over los, wel duur betalen, maar helpen doen ze niet, zolang hun het geld maar opstrijken
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.