Skip to main content
Beantwoord

KPN TV+ Box traag met opstarten en haperingen bij Terugkijken

  • 5 januari 2025
  • 7 reacties
  • 138 keer bekeken

Sinds kort blijft bij het opstarten van de tv en de box, heel lang het groene kpn logo in beeld. Als het uiteindelijk werkt, is het volgende probleem:

Als ik een reeds gestart programma wil terugkijken vanaf het begin ( dus herstart van het programma) dan komt dit stotterend en gestoord op het scherm. Of het beeld stopt, of het geluid valt weg, of beiden.

Dit gebeurd dan tientallen keren en alle enige seconden in 5 minuten. Dit is moeilijk om een programma terug te kijken

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@venray en ​@Maikelangela ,

Goed nieuws! KPN heeft een oplossing. Dit wordt uitgerold als een update waarvan de komende nacht de eerste groep aan de beurt is. Meer informatie in deze product update:

 

Bekijk origineel

7 reacties

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 5 januari 2025

Ja dat heb ik ook. Iets terug kijken is mega irritant zo 


HansGlas
Slimmerik
  • 121 reacties
  • 5 januari 2025

Kabel of wifi?


joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 12963 reacties
  • 5 januari 2025

Daar is al een topic voor (er waren er heel veel)

Zie ook hier.

 

En een paar uur geleden had je ook al een topic gestart. 

Zie hier.


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36643 reacties
  • Antwoord
  • 6 januari 2025

Hallo ​@venray en ​@Maikelangela ,

Goed nieuws! KPN heeft een oplossing. Dit wordt uitgerold als een update waarvan de komende nacht de eerste groep aan de beurt is. Meer informatie in deze product update:

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 7 januari 2025

op 6 jan om 11.00 uur via de telefoon een update gemaakt met KPN. Werkt weer goed.

is niets verteld over de nieuwe update van 7 januari. is blijkbaar niet nodig als het op de normale manier ook kan.


  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 10 februari 2025

Ik heb nog geen update en via het menu is er geen update beschikbaar. Ik heb versie 1.176.00

Ook ervaar ik vreemde reacties, bij scrollen door de gids gebeurd het regelmatig dat de Netflix app opent terwijl deze button absoluut niet word aangeraakt.

 

 


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15466 reacties
  • 10 februari 2025

Hoi ​@Harss1, jij hebt een nieuwere softwareversie: 

Als je hier issues mee hebt kun je t beste even een eigen topic aanmaken.


Reageer