Skip to main content
Beantwoord

Kan ik mijn TV stopzetten tijdens mijn contract?

• 12 januari 2025
  • 5 reacties
  • 94 keer bekeken

Sanderpelkmans
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Omdat ik niet veel tv meer kijk en vooral YouTube en andere streamingdiensten kan ik het tv pakket uitzetten en alleen het internet behouden van KPN als mijn contract nog doorloopt tot einde 2025?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Sanderpelkmans ,

Zeker, dat kan per direct. (Na minimaal één maand abonnement.) Je kunt dit bv in MijnKPN aanpassen. Let op: het TV-signaal zal niet lang daarna al stoppen. Je krijgt daarna een bericht over het terugsturen van jouw TV-ontvanger.

Bekijk origineel

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 12 januari 2025

Hallo ​@Sanderpelkmans ,

Zeker, dat kan per direct. (Na minimaal één maand abonnement.) Je kunt dit bv in MijnKPN aanpassen. Let op: het TV-signaal zal niet lang daarna al stoppen. Je krijgt daarna een bericht over het terugsturen van jouw TV-ontvanger.

Sanderpelkmans
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Bedankt!

• 12 januari 2025

Wat voor abonnement heb je? Bij oudere Alles-in-1 abonnementen kan het niet.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 12 januari 2025
Marlon92 schreef:

De kans dat zo'n oud abonnement nog een contractdatum heeft tot eind 2025 is niet groot. Dit gaat ongetwijfeld over KPN TV+ of een iets ouder Hussel-(Combivoordeel)-abonnement.   

Maar je ziet in MijnKPN snel genoeg of de optie om TV uit te vinken aanwezig is.  

• 12 januari 2025
Noordzee schreef:
Marlon92 schreef:

De kans dat zo'n oud abonnement nog een contractdatum heeft tot eind 2025 is niet groot.

Het kan verlengd zijn. 

Reageer