Skip to main content
Beantwoord

Wazig beeld via de TV+ app op mijn iPad Pro

• 14 januari 2025
  • 13 reacties
  • 140 keer bekeken

Heb met de kpn tv app op de IPad nog steeds wazig beeld. Reageren op eerdere vraag hierover lukt niet meer. Laatste update kpn tv is geïnstalleerd.

Heb een iPad Pro 

Beste antwoord door Marcia van KPN

Hallo allemaal! Wij hebben direct aan de bel getrokken naar aanleiding van jullie feedback. Gelukkig herkennen mijn collega's inderdaad de problemen en we werken eraan dit op te lossen. Laten jullie weten of het inderdaad verbetert? Excuses voor het ongemak!

Bekijk origineel

13 reacties

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 14 januari 2025

Nu 20 min slecht beeld via KPN ITV+ App op Ipad

Wat bagger wazig beeld als dit reclame is voor KPN 

Dit moet zo snel mogelijk worden opgelost.

Moeten wel veel geld betalen met goed internet en apart voor ESPN verwacht je toch goed beeld.

Ze mogen wel korting geven.

Lijkt echt nergens op als KPN GA JE TOCH SCHAMEN.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 14 januari 2025
Fleur_76 schreef:

Heb met de kpn tv app op de IPad nog steeds wazig beeld. Reageren op eerdere vraag hierover lukt niet meer. Laatste update kpn tv is geïnstalleerd.

Heb een iPad Pro 

Ik heb hetzelfde probleem met de IPad Pro. TV kijken is er niet meer bij. 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 14 januari 2025

Ik heb ook wazig beeld op mijn iPad niet leuk 👎🏻 

laatste updates maar helaas

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 14 januari 2025

Ook hier wazig beeld op mijn ipad pro. Maar op telefoon samsung s24 wel scherp beeld. 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 14 januari 2025

Ook wazig beeld al weken op de ipad, word er gek van 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 14 januari 2025

Ja, op andere apps niets aan de hand maar dit is wel erg slecht bij kpn. Oude app was goed begrijp ik uit eerdere reacties. KPN doe er wat aan! Het is niet om aan te zien!

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 14 januari 2025

Beeld is in de KPN ITV+ app herstel op Ipad

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
  • Moderator
  • 30843 reacties
  • Antwoord
  • 15 januari 2025

Hallo allemaal! Wij hebben direct aan de bel getrokken naar aanleiding van jullie feedback. Gelukkig herkennen mijn collega's inderdaad de problemen en we werken eraan dit op te lossen. Laten jullie weten of het inderdaad verbetert? Excuses voor het ongemak!

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 15 januari 2025

Het beeld is weer goed op de ipad

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 16 januari 2025

Ja, ik heb voor de eerste keer gisteren zonder wazig beeld gekeken op de app. Ben erg benieuwd wat kpn hier nu aan heeft veranderd. 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
  • Moderator
  • 30843 reacties
  • 16 januari 2025

Super! Wat er precies veranderd is, weet ik niet. Maar goed om te lezen dat het opgelost is. Fijn dat jullie me dit even laten weten en excuses voor het ongemak!

• 13 reacties
  • 17 maart 2025

Het is helaas helemaal niet opgelost. Het is nog steeds DRAMA!

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

Beste ​@JVA01, dit specifieke probleem is toch echt opgelost. Ik begrijp dat jij een soortgelijk iets ervaart. Wil je hiervoor een eigen topic aanmaken? Als je daarin aangeeft wat je precies ervaart, wanneer en op welk apparaat/apparaten, dan kan de community je verder helpen!

Reageer