Skip to main content
Beantwoord

Alleen beeld op NPO 1-3 na update

  • 31 januari 2025
  • 6 reacties
  • 122 keer bekeken

BigEasy_NL
Topper
Forum|alt.badge.img

Ik heb twee ontvangers thuis , gisteren morgen wil ik de tv aan zetten stond er in beeld dat die ontvangers aan het updaten waren! nu hebben we alleen noch NL1 NL2 NL3 en als er boven gaat het beeld op zwart en geluid op nul! Geen SBS geen RTl4 env. Alle probleem oplosser van kpn door lopen geen resultaat! Complete software opnieuw geinstaleerd geen resultaat. moet nu via een smart app en google cast tv kijken. en daar betaal ik dan bijna 100 euro in de maand voor alle diensten. ik stap over naar een andere ben er klaar mee!!

Beste antwoord door Erik van KPN

Erik van KPN schreef:

Bedankt voor je antwoord, ​@BigEasy_NL, ik snap je frustratie. Vanuit het onderzoek heb ik aanvullende vragen voor je.

 

Ik zie dat je een Box 12 hebt. Heb je deze gereset? Zo nee, zou je dat eens willen doen en kijken of het daarna beter gaat. We zien dat een reset op een modem met KPN Software via het resetgaatje langer kan duren voor dit pakt. Als je het dan ook op die manier doet, houd hem voor de zekerheid 30 seconden ingedrukt.

Als dat niet helpt, zou je dan eens willen testen hoe het gaat als de ontvanger het enige aangesloten apparaat is? Dat je dus echt andere apparaten ontplugt van de Box 12.

Ik stuur je ook nog even een privébericht met een aanvullende testvraag.

 

Naar aanleiding van de aanvullende testvraag via privébericht heeft ​@BigEasy_NL me laten weten dat hij zijn Box 12 heeft gereset met echt 30 seconden indrukken. Na deze reset werken zijn zenders weer. 👍🏻

Bekijk origineel

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36667 reacties
  • 31 januari 2025

Hallo ​@BigEasy_NL ,

Je bent niet de enige, er zijn volop meldingen van dit probleem. Er wordt vast met spoed aan een oplossing gewerkt. Tot die tijd even geduld maar. 
 

 


BigEasy_NL
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 24 reacties
  • 31 januari 2025

Nou laten we het hopen. Bedankt voor je reactie!


Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28412 reacties
  • 31 januari 2025

We hebben het doorgezet voor onderzoek, inderdaad, ​@BigEasy_NL. Maar, meer informatie is altijd handig. Kun je vertellen hoe jouw ontvangers aangesloten zijn, en of je gebruik maakt van eigen netwerkapparatuur (router, firewall, etc.)?


BigEasy_NL
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 24 reacties
  • 31 januari 2025

Nee alles is standaard aangesloten al jaren met de door jullie geleverde apparatuur. Problemen begonnen naar een update van jullie. Bij smorgens aanzetten van tv e.c gelijk het beeld dat de ontvanger bezig was met updaten! Heb daarna al vanaf gisteren alle door jullie aangeleverde storingen aanleidingen gedaan niks help!! Bloed irritant dit!! Moet nu via een app op mijn telefoon streamen om rtl te kunnen bekijken. Via ontvanger alleen nl 1 tot nl 3 die het doen 


Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28412 reacties
  • 31 januari 2025

Bedankt voor je antwoord, ​@BigEasy_NL, ik snap je frustratie. Vanuit het onderzoek heb ik aanvullende vragen voor je.

 

Ik zie dat je een Box 12 hebt. Heb je deze gereset? Zo nee, zou je dat eens willen doen en kijken of het daarna beter gaat. We zien dat een reset op een modem met KPN Software via het resetgaatje langer kan duren voor dit pakt. Als je het dan ook op die manier doet, houd hem voor de zekerheid 30 seconden ingedrukt.

Als dat niet helpt, zou je dan eens willen testen hoe het gaat als de ontvanger het enige aangesloten apparaat is? Dat je dus echt andere apparaten ontplugt van de Box 12.

Ik stuur je ook nog even een privébericht met een aanvullende testvraag.


Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28412 reacties
  • Antwoord
  • 31 januari 2025
Erik van KPN schreef:

Bedankt voor je antwoord, ​@BigEasy_NL, ik snap je frustratie. Vanuit het onderzoek heb ik aanvullende vragen voor je.

 

Ik zie dat je een Box 12 hebt. Heb je deze gereset? Zo nee, zou je dat eens willen doen en kijken of het daarna beter gaat. We zien dat een reset op een modem met KPN Software via het resetgaatje langer kan duren voor dit pakt. Als je het dan ook op die manier doet, houd hem voor de zekerheid 30 seconden ingedrukt.

Als dat niet helpt, zou je dan eens willen testen hoe het gaat als de ontvanger het enige aangesloten apparaat is? Dat je dus echt andere apparaten ontplugt van de Box 12.

Ik stuur je ook nog even een privébericht met een aanvullende testvraag.

 

Naar aanleiding van de aanvullende testvraag via privébericht heeft ​@BigEasy_NL me laten weten dat hij zijn Box 12 heeft gereset met echt 30 seconden indrukken. Na deze reset werken zijn zenders weer. 👍🏻


Reageer