Ik heb twee ontvangers thuis , gisteren morgen wil ik de tv aan zetten stond er in beeld dat die ontvangers aan het updaten waren! nu hebben we alleen noch NL1 NL2 NL3 en als er boven gaat het beeld op zwart en geluid op nul! Geen SBS geen RTl4 env. Alle probleem oplosser van kpn door lopen geen resultaat! Complete software opnieuw geinstaleerd geen resultaat. moet nu via een smart app en google cast tv kijken. en daar betaal ik dan bijna 100 euro in de maand voor alle diensten. ik stap over naar een andere ben er klaar mee!!
Alleen beeld op NPO 1-3 na update
Beste antwoord door Erik van KPN
Bedankt voor je antwoord,
Ik zie dat je een Box 12 hebt. Heb je deze gereset? Zo nee, zou je dat eens willen doen en kijken of het daarna beter gaat. We zien dat een reset op een modem met KPN Software via het resetgaatje langer kan duren voor dit pakt. Als je het dan ook op die manier doet, houd hem voor de zekerheid 30 seconden ingedrukt.
Als dat niet helpt, zou je dan eens willen testen hoe het gaat als de ontvanger het enige aangesloten apparaat is? Dat je dus echt andere apparaten ontplugt van de Box 12.
Ik stuur je ook nog even een privébericht met een aanvullende testvraag.
Naar aanleiding van de aanvullende testvraag via privébericht heeft
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.